دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1399 - 21:30

دیدارهای مهم تیم ملی بسکتبال در غیاب کاظمی

تیم ملی بسکتبال در غیاب ارسلان کاظمی در پنجره انتخابی کاپ آسیا شرکت خواهد کرد و این موضوع انتقادت زیادی را به همراه داشته است.
کد خبر : 540730
ارسلان کاظمی.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، اردوی تیم ملی بسکتبال برای حضور در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا در قطر آغاز شده و ملی‌پوشان که پاسخ تست آنها منفی اعلام شده در تلاش هستند تا با حداکثر آمادگی راهی قطر شوند.


اعضای تیم ملی بسکتبال پس فردا (4 آذر) به قطر می‌روند و این پرواز توسط هواپیمایی قطر از فرودگاه امام انجام می‌شود. دیدار با عربستان و سوریه در روزهای 8 و 10 آذر برگزار می‌شود و قرار است پیش از این دو مسابقه روز 5 آذر دیدار تدارکاتی با الریان قطر انجام شود تا ملی‌پوشان با آمادگی بیشتری در این دو مسابقه حضور پیدا کنند. 


قطر پس از آنکه میزبان نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا بود حالا جور میزبانی تیم ملی بسکتبال را در ایام پاندمی ویروس کرونا بر عهده گرفته است. ملی‌پوشان مشکوک به ویروس کرونا در خانه قرنطینه هستند اما نکته عجیب در خصوص فهرست تیم ملی دعوت نشدن ارسلان کاظمی است که واکنش‌های زیادی را به همراه داشته چراکه کاظمی آقای دانک جهان محسوب می‌شود اما در حوزه اختیارات مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی است که مطابق برنامه‌هایش نفرات انتخابی را برگزیند و نتایج تیم ملی تأثیر تصمیم‌های سرمربی را نشان خواهد داد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته