دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1399 - 11:11
رئیس شورای شهر تهران:

کاهش ساعت فعالیت مترو و اتوبوس سبب تشدید شیوع کرونا شد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: کاهش ساعات فعالیت اصناف و سیستم حمل ونقل عمومی چندان تأثیرگذار نبوده و این موضوع موجب افزایش ازدحام و در نتیجه تشدید شیوع کرونا شده است.
کد خبر : 540661
878893_611.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن هاشمی در آغاز جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با روند افزایشی پاندمی کرونا در تهران و کشور اظهار کرد: با وجودی‌که در گفته‌های مسئولین وزارت بهداشت، خطر رسیدن به آمار هزار کشته در روز در کشور وجود دارد اما محدودیت‌هایی که در هفته گذشته ایجاد شد عملاً تأثیر جدی در کاهش تردد و رفتار مردم ایجاد نکرده است.


وی با بیان این‌که کاهش ساعات فعالیت اصناف و سیستم حمل ونقل عمومی چندان تأثیرگذار نبوده، گفت: این موضوع موجب افزایش ازدحام و در نتیجه تشدید شیوع کرونا شده است.


رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: پیشنهاد شورای شهر تهران تعطیلی دو هفته‌ای کلیه فعالیت‌های غیرضروری به‌شکل کامل است که تردد شهروندان را کاهش دهد.


هاشمی خطاب به رئیس جمهور عنوان کرد: ریاست جمهور اطمینان داشته باشند که این پیشنهاد توسط کمیسیون تخصصی سلامت شورای شهر تهران مورد بررسی کارشناسی قرار گرفته و پس از تأیید در ستاد مقابله با کرونای تهران به تأیید استانداری تهران نیز رسیده و کاملاً پخته است.


انتهای پیام/4105


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته