دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1399 - 11:04

انصراف بیژن مقدم از مرحله دوم انتخابات مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات

بیژن مقدم از حضور در مرحله دوم انتخابات مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات به دلیل برخی شائبه‌های مطرح‌شده در این فرایند به نشانه اعتراض، انصراف داد.
کد خبر : 540657
1.jpg

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، بیژن مقدم، کاندیدای هیئت نظارت بر مطبوعات که موردحمایت ائتلاف بزرگ رسانه‌های کشور بود، با انتشار بیانیه‌ای از حضور در مرحله دوم انتخابات به دلیل برخی حواشی و شائبه‌های مطرح‌شده، به نشانه اعتراض انصراف داد. متن بیانیه به شرح ذیل است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم


مدیران محترم رسانه‌ها در سراسر کشور


 با سلام و دعا


 همان‌گونه که مطلعید انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات در تاریخ ۲۰ آبان 99 برگزار و به دلیل آنکه هیچ‌یک از نامزدها موفق به کسب نصاب لازم نشدند، انتخابات به دور دوم کشیده شد.


 ضمن تشکر از مسئولیت شناسی و مشارکت فعال مدیران رسانه، از همه عزیزانی که در سراسر کشور به این‌جانب رأی دادند سپاسگزارم و امیدوارم نماینده آنان در هیئت نظارت، صدای رسا و پژواک مطالبات بر حق رسانه‌ها باشد.




بیشتر بخوانید:


اعلام حمایت ائتلاف بزرگ رسانه‌های کشور از بیژن مقدم، کاندیدای هیئت نظارت بر مطبوعات




این‌جانب بدین‌وسیله انصراف خود را از حضور در مرحله دوم انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام می‌دارم.


بدیهی است مسئولان محترم برگزارکننده انتخابات به‌ویژه وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید از کنار برخی شائبه‌های مطرح‌شده عبور کنند. چراکه بی‌اعتنایی آن‌ها به بی‌اعتباری انتخابات مربوط به فرهیخته‌ترین اقشار جامعه می‌انجامد.


با آرزوی روزهای بهتر برای همکاران رسانه‌ای


 بیژن مقدم


25 آبان


گفتنی است جمعی از مدیران مسئول رسانه‌های کشور تحت عنوان " ائتلاف بزرگ رسانه‌ها" 19 آبان از نامزدی بیژن مقدم در انتخابات هیئت نظارت بر مطبوعات سال 1399 حمایت کرده بودند.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته