رسیدگی فوری به شکایات ارتباطی اتباع غیر ایرانی
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، «پیمان قرهداغی»، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری در ارتباط با اظهاراتی مبنی بر عدم ارائه سیمکارت به اتباع افغان تبار گفت: اگر اتباع غیر ایرانی در مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی دچار مشکل شده و این دفاتر از ارائه خدمت به آنان خودداری کنند، میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir یا تماس با شماره ۱۹۵ شکایت خود را از این دفاتر ثبت کنند.
وی افزود: به شکایات اتباع غیر ایرانی در مورد عدم ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت فوری رسیدگی میشود.
قرهداغی درباره تعداد سیمکارتهایی که اتباع غیر ایرانی میتوانند تهیه کنند نیز گفت: اتباع غیر ایرانی با داشتن مدارک هویتی معتبر شامل کارت پناهندگی، کارت اقامت (آمایش)، گذرنامه معتبر، کارت هویت و کارت سبز میتوانند حداکثر سه سیمکارت فعال تلفن همراه به نام خود خریداری کنند.
پیش از این نیز آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات علی رغم وجود ادعاهایی اظهار کرده بود مالکیت سیمکارت برای مهاجران افغان بلامانع است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/