رسیدگی فوری به شکایات ارتباطی اتباع غیر ایرانی
![2.jpg](/c-files/old/1399/08/25/637410100690012330.jpg)
به گزارش گروه رسانههای دیگر خبرگزاری آنا، «پیمان قرهداغی»، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرفکننده رگولاتوری در ارتباط با اظهاراتی مبنی بر عدم ارائه سیمکارت به اتباع افغان تبار گفت: اگر اتباع غیر ایرانی در مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطی و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی دچار مشکل شده و این دفاتر از ارائه خدمت به آنان خودداری کنند، میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir یا تماس با شماره ۱۹۵ شکایت خود را از این دفاتر ثبت کنند.
وی افزود: به شکایات اتباع غیر ایرانی در مورد عدم ارائه خدمات در دفاتر پیشخوان و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به صورت فوری رسیدگی میشود.
قرهداغی درباره تعداد سیمکارتهایی که اتباع غیر ایرانی میتوانند تهیه کنند نیز گفت: اتباع غیر ایرانی با داشتن مدارک هویتی معتبر شامل کارت پناهندگی، کارت اقامت (آمایش)، گذرنامه معتبر، کارت هویت و کارت سبز میتوانند حداکثر سه سیمکارت فعال تلفن همراه به نام خود خریداری کنند.
پیش از این نیز آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات علی رغم وجود ادعاهایی اظهار کرده بود مالکیت سیمکارت برای مهاجران افغان بلامانع است.
انتهای پیام/
انتهای پیام/