دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1399 - 00:15
نوش‌آبادی:

کشورهای عربی برای تضعیف مناسبات با پاکستان تلاش می‌کنند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: کشورهای عربی تلاش‌های زیادی انجام دادند تا روابط تهران و اسلام‌آباد کمرنگ شود.
کد خبر : 540537

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسین نوش‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در رابطه اهمیت سفر وزیر امور خارجه کشورمان به کشورهای همسایه خصوصاً پاکستان، گفت: اشتراکات دینی، اعتقادی، تاریخی و فرهنگی میان دو کشور بسترساز خوبی برای همکاری‌های دوجانبه است.


نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تبادلات اقتصادی و تجاری میان دو کشور طی سال‌های گذشته رونق داشته است، اظهار کرد: این مهم در حالی است که برخی کشورهای عربی تلاش‌های زیادی انجام دادند تا روابط تهران و اسلام‌آباد کمرنگ شود.


وی افزود: در این‌ بین گروه‌های افراطی نیز طی سالیان گذشته تلاش کردند با تنش‌زایی در مناطق مرزی، روابط دو کشور را تیره‌وتار کنند که با هوشمندی ملت و دولت ایران و پاکستان این دسیسه نیز خنثی شده است.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرزهای مشترک طولانی بین دو کشور تقویت کننده همکاری‌های دوجانبه است، خاطرنشان کرد:منافع ملی اقتضا می‌کند روابط سیاسی، اقتصادی و تجاری تهران و اسلام‌آباد تقویت شود.


انتهای پیام/4129/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته