دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گسترش همکاری‌های علمی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و ترکیه

دکتر مصطفی ارگون از کشور ترکیه از دستاوردهای علمی پژوهشکده‌های زیست فناوری و فناوری‌های شیمیایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید کرد.
کد خبر : 54045

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مدیریت همکاری‌های بین‌الملل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران میزبان مدیر اجرایی شبکه علمی فناوری اقیانوس‌ شناسی کشورهای اسلامی (INOC) وابسته به COMSTECH بود.


ارگون در این بازدید از دستاوردهای دو پژوهشکده زیست فناوری و فناوری‌های شیمیایی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران بازدید کرد.


در این دیدار موضوعات مختلفی شامل معرفی مرکز بین‌المللی نوآوری در انرژی، علوم و فناوری‌های پایدار دریایی، تبادل‌ نظر درباره موضوع گسترش همکاری‌های بین‌المللی و زمینه‌های مشترک تحقیقاتی و علمی، پیشنهاد دکتر مصطفی ارگون درباره جستجوی مراکز و دانشگاه‌های مرتبط با COMSTECH و برقراری ارتباط با آن‌ها از طریق دفتر روابط بین‌الملل سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران مطرح شد.


لازم به ذکر است با همکاری دکتر داود کریمی، عضو هیئت علمی پژوهشکده مکانیک و پیشنهاد برگزاری همایشی در جزیره قشم در اکتبر یا نوامبر 2016 با عنوان تکنولوژی دریایی و توسعه پایدار (Marine technology and sustainable development) با همکاری مرکز بین‌المللی نوآوری در انرژی، علوم و فناوری‌های پایدار دریایی و با حمایت کشور پاکستان، ترکیه و دیگر مراکز بین‌المللی بررسی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته