دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آبان 1399 - 00:05
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با آنا:

بلوف حمله به ایران صرفاً برای تقویت جریان حاکم بر آمریکاست/ واشنگتن در شرایطی نیست که کشورمان را تهدید کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، از مصرف داخلی برخی اظهارنظرهای آمریکایی‌ها در مورد حمله به ایران و زیرساخت‌های کشور خبر داد.
کد خبر : 540395
1.jpg

فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به برخی اظهارنظرها مبنی بر حمله احتمالی آمریکا به زیرساخت‌های کشور، گفت: این اظهارات که به وفور از ترامپ شنیده شده صرفاً مصرف داخلی آن هم در شرایط فعلی آمریکا دارد.


نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اکنون نظم عمومی آمریکا بهم ریخته و دموکراسی و حقوق بشر توسط دو جریان دموکرات و جمهوری‌خواه پایمال شده است، افزود: با اتفاقات اخیر رخ داده در این کشور، جهان بسیاری از نگفته‌های آمریکایی‌ها را متوجه شده و خیلی از ناگفته‌ها بر ملا شد و به این ترتیب مردم مسائل پشت‌پرده‌ را فهمیدند.




بیشتر بخوانید:


ایران آماده هدف قرار دادن زیرساخت‌های اسرائیل در صورت حمله آمریکاست/ قفل شدن بیش از ۵۰۰ موشک روی تأسیسات صهیونیست‌ها




مالکی با اشاره به برکناری وزیر دفاع آمریکا، تصریح کرد: این تغییر، یک تاکتیک است تا طرفداران ترامپ با فشار به دستگاه قضایی و پارلمان بتوانند امتیازهایی را از بایدن گرفته و بحث تقلب را دوباره پررنگ کنند.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه اکنون آمریکا در شرایطی نیست که بخواهد کشوری را تهدید کند، گفت: حتی اگر فرض کنیم که تهدیدات آن‌ها جدی است با توجه به اینکه آن‌ها همواره تهدید نسبت به کشور ما و زیرساخت‌های ما داشته‌اند باز هم موضوع جدیدی رخ نداده است.


وی ادامه داد: تمامی اظهارنظرها در خصوص تهدید به حمله به زیرساخت‌های کشور ما صرفا برای تقویت جریان حاکم بر آمریکا در این چند روزه باقی مانده تا رسمی شدن نتیجه انتخابات است.


این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه با این دولت فعلی آمریکا کاری نداریم و صحبت کردن درباره دولت ترامپ آب در هاون کوبیدن است، گفت: ما منتظر عملکرد دولت جدید هستیم، اگر دولت جدید به سبک و سیاق قبلی دولت قبلی باشد رویه ما نیز همان خواهد بود اما اگر بخواهد به برجام و  تعهدات خود برگردد هر گونه امکانی وجود دارد.


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: مذاکره با افرادی مانند ترامپ و کابینه آن تأثیری ندارد چراکه ما با اوباما هم خیلی چیزها را از دست دادیم.


انتهای پیام/۴١۵١/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته