دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1399 - 12:37
شهردار منطقه 19 تهران:

جمعه بازار خلازیر تعطیل شد

شهردار منطقه 19 تهران گفت: شیطان بازار خلازیر در جریان اجرای یک طرح ضربتی و مسدودسازی نقاط ورودی به این روزبازار تعطیل شد.
کد خبر : 540373
AG8I0061.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، علی توکلی با بیان این‌که فروشندگان بازار خلازیر بیش از یک دهه است که بساط خود را روزهای جمعه در بازاری معروف به «شيطان بازار» در معرض فروش می‌گذارند، گفت: این روزبازار محل تجمع و کسب و کار افرادی است که بدون رعایت هیچ گونه پروتکل بهداشتی اجناس خود را که اغلب مشکوک به مسروقه هستند در معرض فروش گذاشته و علاوه بر این‌که فعالیت و تجمع آن‌ها تهدیدی برای شیوع کرونا محسوب می‌شود، آلودگی‌ها و مزاحمت‌هایی را نیز برای ساکنین این نقطه از شهر تهران به همراه دارند.


وی ادامه داد: در همین راستا براساس هماهنگی‌های انجام شده برای جمع آوری و تعطیلی این روزبازار، نیروهای شهرداری این منطقه از  ورود بیش از 3 هزار خودروی بساط گستر و خریداران به آن خودداری کردند و این بازار به‌طور کامل تعطیل شد.


شهردار منطقه 19 تهران با اشاره به مسدودسازی 11 نقطه ورودی به جمعه بازار با استفاده از 100 بشکه ترافیکی، کاشن تانک و علائم ترافیکی و نیوجرسی، افزود: به منظور اجرای این طرح ویژه، ضمن استقرار 20 خودروی پیکاپ شهرداری و یگان حفاظت، 14 اکیپ گشت راهور، 4 اکیپ گشت یگان حفاظت شهرداری و 150 نیرو در محدوده این روزبازار مستقر شدند.


توکلی تصریح کرد: این طرح در 2 شب گذشته (از ساعت 7 صبح روز پنجشنبه لغایت 21 روز جمعه) با حضور و مشارکت فعال نیروی انتظامی، راهور، کلانتری 152 خانی آباد نو، یگان حفاظت شهرداری تهران و شورایاران محله شهید کاظمی اجرا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته