دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1399 - 12:04
سخنگوی فدراسیون کشتی در گفتگو با آنا:

اعزام کشتی‌گیران به صربستان هنوز مشخص نیست/ منتظر دستورالعمل اتحادیه جهانی هستیم

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: منتظر دستورالعمل و شیوه‌نامه مسابقات جام جهانی به صورت انفرادی در صربستان هستیم و هنوز تصمیم قطعی برای اعزام به این رقابت‌ها گرفته نشده است.
کد خبر : 540361

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، با توجه به لغو مسابقات جهانی به میزبانی صربستان از تاریخ 22 تا 30 آذرماه، اتحادیه جهانی مسابقات جام جهانی به صورت انفرادی را در صربستان در دستور کار قرار داده است اما اعزام تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی هنوز مشخص نیست.


محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص اعزام به این رقابت‌ها گفت: ما منتظر دستورالعمل و شیوه‌نامه مسابقات از طرف اتحادیه جهانی هستیم و هنوز به دست ما نرسیده است به همین خاطر نمی‌توانیم در مورد اعزام صحبت کنیم. باید شیوه‌نامه و دستورالعمل برگزاری مسابقات به دست ما برسد و بعد از آن کادر فنی با مسئولان فدراسیون جلسه برگزار کنند و تصمیم نهایی گرفته شود.


وی گفت: در چند روز آینده این دستورالعمل به دست ما خواهد رسید و باید ببینیم شرایط به چه صورت خواهد بود. با توجه به اینکه مسابقات گزینشی المپیک و کسب سهمیه و همچنین میدان المپیک پیش‌رو است باید اهداف کادر فنی در نظر گرفته شود و ببنیم با دستورالعمل‌های این مسابقات هم‌خوانی دارد یا خیر. پس از بررسی نهایی تصمیم نهایی گرفته می‌شود.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته