دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اختصاص فضای رایگان به استارتاپ‌ها در الکامپ

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا (استارتاپ‌ها) در نمایشگاه الکامپ، فضایی را به رایگان در اختیار آنها قرار می‌دهد.
کد خبر : 54033

به گزارش گروه اقتصادی آنا، باقر بحری سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ با بیان اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌ منظور حمایت از رشد و بلوغ فرهنگ کارآفرینی در چارچوب‌های ملی و بومی ایران فضایی را برای حضور این کسب‌وکارهای نوپا در نمایشگاه الکامپ در نظر گرفته است، افزود: ایجاد فضای کارآفرینی و رونق بخشیدن به این بخش در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات نیازمند ایجاد انگیزه است.


وی تصریح کرد: حمایت از استارتاپ‌ها و طرح‌های جدید و خلاقانه در جهت رشد و توسعه صنعت ICT کشور از اهداف سازمان به شمار می‌رود و به همین منظور سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به‌عنوان برگزارکننده بیست‌و‌یکمین نمایشگاه الکامپ در نظر دارد فرصتی را برای کسب‌وکارهای نوپا جهت حضور در الکامپ سال جاری فراهم کند.


سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ با تاکید بر اینکه حضور چنین شرکت‌هایی فرصت‌های تجاری فراوانی را برای آن‌ها فراهم می‌کند، بیان کرد: حضور و اجتماع شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در نمایشگاه الکامپ فرصتی را برای کسب‌وکارهای نوپا فراهم می‌کند تا برای طرح‌های‌شان سرمایه‌گذار پیدا کنند.


بحری عنوان کرد: علاوه بر آن کسب‌وکارهای نوپا با ارائه طرح‌های جدید و خلاقانه خود در نمایشگاه با مخاطبان و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار می‌کنند و با معادلات بازار آشنا می‌شوند.


بر اساس این گزارش، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور سه شرط داشتن سابقه بیش از یک سال، رسیدن محصول یا خدمت نوآورانه‌ به مرز ارایه تجاری و تلاش برای رفع یک مشکل یا بهبود شرایط در کشور را برای حضور شرکت‌های نوپا در نمایشگاه الکامپ اعلام کرده است.


نمایشگاه ایران الکامپ از 23 آذرماه به مدت 4 روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: الکامپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته