دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1394 - 11:22

سرپرست واحد گرمسار: 16 آذر روحیه عدالت‌خواه دانشجویان ایرانی را بیدار کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به مناسبت روز دانشجو یادآور شد: 16آذر نسیم رحمت الهی بود که روحیه عدالت خواه دانشجویان ایرانی را بیدار کرد.
کد خبر : 53969

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو در پیام خود به همین مناسبت آورده است: دانشجویان به عنوان نیروهای فعال و پویای هر جامعه و بازوی توانمند علمی هر کشور و نیروی انسانی عالم و آگاه، همواره مهمترین و اثربخش ترین عامل توسعه اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به شمار می‌روند.


۱6 آذر یادآور به خاک و خون کشیدن دانشجویانی است که با شهادت خود به جهانیان فهماندند، ایرانیان از هر قشری در برابر استعمار، استکبار و دخالت بیگانگان همچون سروی استوار، ایستاده‌اند و برای استقلال کشور حاضر به نثار جان خود هستند.


شانزدهم آذر سرآغاز حرکتی نو در مسیر استکبارستیزی دانشجویان بود که با پیروزی انقلاب اوج گرفت و در حوادث پس از انقلاب به بلوغ رسید. این نسیم رحمت الهی بود که روحیه عدالت خواه دانشجویان ایرانی را بیدار کرد و آنان را بر ضد استکبار برانگیخت. شانزدهم آذر نشان بارزی از نقش خطیر دانشجویان ایران اسلامی در شناخت ریشه های استعمار و مبارزه ی صادقانه با مصادیق استکبار است.


این‌جانب ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو را به تمامی دانشجویان و اساتید فرهیخته و برجسته دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار وسایر دانشگاه ها تبریک و تهنیت عرض کرده و موفقیت همه دانشجویان تلاشگر و مومن ایران اسلامی را در تولید علم و تلاش روزافزون در نیل به اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و نائب برحقش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) از خداوند منان خواهان و خواستارم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته