دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1394 - 10:12

آغاز دور برگشت لیگ برتر بسکتبال از فردا؛ دانشگاه آزاد به مصاف صدرنشین لیگ می‌رود

دور برگشت لیگ برتر بسکتبال از فردا و پس از 10 روز تعطیلی آغاز می‌شود که طی آن تیم صدرنشین تیم نفت آبادان میزبان تیم دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 53950

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،دور برگشت لیگ برتر بسکتبال فردا در حالی برگزار می شود که تیم‌ها بعد از 10 روز دوری از مسابقات دوباره به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در پایان دور رفت تیم نفت آبادان صدرنشین شد و پتروشیمی بندر امام در جایگاه دوم قرار گرفت. شیمیدر که چند هفته‌ای صدرنشین بود در جایگاه سوم ایستاد. تیم دانشگاه آزاد هم که در هفته های اول لیگ عملکرد خوبی داشت، اما در چند دیدار پایانی شکست های متوالی را متحمل شد به رده ششم جدول سقوط کرد.


به هر حال در اولین هفته دور برگشت لیگ برتر بسکتبال تیم مدعی نفت آبادان که در دور رفت مقابل دانشگاه آزاد شکست سنگینی را متحمل شده بود در خانه میزبان این تیم خواهد بود و به نوعی درصدد جبران شکست و انتقام از شاگردان مصطفی هاشمی است.


تیم پتروشیمی بندرامام هم که یکی از مدعیان قهرمان در این فصل محسوب می‌شود در دور رفت مقابل ثامن مشهد شکست سختی خورد و حالا باید در مشهد به دنبال جبران این نتیجه باشد.


از دیگر بازی های حساس این هفته، می توان به دیدار دو تیم شمیدر تهران و شهرداری گرگان اشاره کرد. گرگانی‌ها در این فصل نتایج خوبی کسب کرده‌اند و فردا در سالن آزادی مهمان تیم شمیدر خواهند بود. با توجه به جایگاه هر دو تیم در جدول رقابت فردا از حساسیت بالایی برخوردار است.


در سایر بازی‌های این هفته، شهرداری اراک در اصفهان به مصاف تیم قعرنشین آینده سازان اصفهان می رود و شهرداری تبریز نیز در خانه به مصاف نیروی زمینی خواهد رفت.


برنامه مسابقات به شرح زیر است:


آینده سازان میهن اصفهان - شهرداری اراک


ثامن مشهد - پتروشیمی بندرامام


پالایش نفت آبادان - دانشگاه آزاد تهران


شهرداری تبریز - نیروی زمینی تهران


شیمیدُر تهران - شهرداری گرگان


جدول رده بندی:


1- نفت آبادان 16 امتیاز


2- پتروشیمی 16 امتیاز


3- شیمیدُر تهران 16 امتیاز


4- شهرداری گرگان 15 امتیاز


5- شهرداری اراک 14 امتیاز


6- دانشگاه آزاد 14 امتیاز


7- ثامن مشهد 13 امتیاز


8- شهرداری تبریز 11 امتیاز


9- آینده سازان میهن 10 امتیاز


10- نیروی زمینی 10 امتیاز


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته