دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
به مناسبت گرامیداشت 16 آذر در واحد بندرعباس صورت گرفت

برگزاری جشنواره دانشجویی غذای بومی و هنرهای ایرانی به نفع دانشجویان بی‌بضاعت

به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و همکاری کانون دانشجویی تدبیر جوان این واحد دانشگاهی، جشنواره دانشجویی انواع غذا‌های بومی و سنتی هرمزگان در کنار هنرهای تجسمی ایرانی به نفع دانشجویان بی بضاعت برگزار شد.
کد خبر : 53905

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در حاشیه بازدید خود از این نمایشگاه هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد اشتیاق و انگیزه در بین دانشجویان جهت انجام کارهای خیروانسان دوستانه یاد کرد و گفت:تمامی درآمد حاصل از فروش محصولات غرفه های نمایشگاه که توسط دانشجویان خیر برگزار گردیده به صندوق امام حسن مجتبی (ع) که کار حمایت از دانشجویان بی بضاعت را دنبال می کند واریز می شود.


وی افزود: این صندوق توسط کارکنان، دانشجویان و استادان واحد بندرعباس در راستای کمک به دانشجویان بی بضاعت راه اندازی شده است و تا کنون میلیون ها تومان به حساب شهریه این دانشجویان از موجودی صندوق پرداخت شده است.


مهدی باقری برگزاری چنین جشنواره ها را با هدف کمک به هم نوعان خود ،کاری بسیار پسندیده دانست و گفت:احساس مسئولیت در برابر مشکلات افراد جامعه موجب می شود تا دانشجویان در آینده نسبت به دغدغه های جامعه بی تفاوت نباشندو با مشارکت و هم افزایی خود را مسئول بدانند.


در اولین روز این نمایشگاه دانشجویان باطبخ وتزیین غذاها ودسرهای متنوع از جمله انواع آش، سالاد، ماکارونی، پیراشکی، کشک بادمجان، ساندویچ، انواع غذا و دسرهای بومی و سنتی و همچنین فروش آثار نقاشی وسایر هنرهای تجسمی کار خود را آغاز کرد


غرفه‌های این نمایشگاه تا 16 آذر در دو نوبت صبح و عصر به روی بازدید کنندگان، باز است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته