دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 اسفند 1393 - 09:11

فعال سوری: داعشی‌ها جنون جنسی دارند

یکی از افشاگران جنایت‌های داعش در شهر «رقه» تأکید کرد که عناصر داعش به انحرافات شدید اخلاقی و جنون جنسی مبتلا هستند.
کد خبر : 5390

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از شبکه «العالم»، «ابو ابراهیم رقاوی» که از پایه‌گذاران گروه «رقه، در سکوت سربریده می‌شود» است و در زمینه افشای جنایت‌های داعش در شهر «رقه» فعالیت می‌کند، به شبکه «سی‌ان‌ان» گفت: برخی از عناصر داعش دو یا چند همسر دارند، با وجود این، تلاش می‌کنند از میان دختران ایزدی برای خود کنیز به دست آورند.


«رقاوی» تصریح کرد: «رقه» به زندانی بزرگ برای زنان زیر 45 سال تبدیل شده است و عناصر داعش به آن‌ها اجازه خروج از شهر نمی‌دهند.


این فعال سوری فاش کرد: در شهر «الرقه» 270 دختر خردسال وجود دارند که به زور و اجبار، به ازدواج به عناصر داعش واداشته شده‌اند.


«رقاوی» درباره انگیزه‌اش از فعالیت در گروه «رقه در سکوت سر بریده می‌شود»، گفت: من زندگی‌ام را از دست داده‌ام، هیچ آینده‌ای ندارم. هیچ چیزی ندارم و هیچ نمی‌خواهم، نه من و نه شهرم هیچ چیز نداریم. من دنبال شهرت نیستم، ما فقط تلاش می‌کنیم شهرمان را آزاد کنیم. در دو ماه گذشته دست‌کم 40 نفر در «رقه» به بهانه‌های مختلف کشته شده‌اند. برای اعدام افراد، دلایل مختلفی وجود دارد، اگر کسی به ارتش آزاد بپیوندد یا همجنس‌گرا باشد یا به کشتن کسی دیگر متهم شود، کشته می‌شود. در «رقه» فعالیت حقوقی و سیاسی به مثابه حرکت به سمت مرگ است.


انتهای پیام/

برچسب ها: داعش سوریه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته