دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌و‌گو با آنا

مجید جلالی: در نیم فصل تیم سایپا را ترمیم می‌کنیم/ به دنبال چند بازیکن جدید در نیم‌فصل هستیم

سرمربی تیم ساپیا گفت: برای این فصل لیست مازاد نداریم، تنها چند بازیکن مدنظرم است که در نیم‌فصل به تیم ما ملحق می‌شوند.
کد خبر : 53895

مجید جلالی در خصوص شرایط فعلی تیم سایپا به خبرنگار ورزشی آنا گفت: «در این 13 هفته‌ای که از لیگ برتر می‌گذرد از عملکرد تیمم راضی بودم. با توجه به ظرفیت‌هایی که داریم نتایج خوبی کسب کردیم اما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.»


وی افزود:« وقفه‌های لیگ نه تنها به ما بلکه به همه تیم‌ها آسیب رساند. در این مدت سعی کرده‌ایم از علم تمرینی کمک بگیریم تا مشکلات کمتر شود. ما از نظر ذهنی و روانی از بچه ها مواظبت می‌کنیم اما فضای مسابقه با فضای تمرین خیلی فرق دارد.»


سرمربی تیم سایپا همچنین به برنامه این تیم در تعطیلات لیگ اشاره کرد و گفت: «به طور کلی تعطیلات بیش از حد مفید نخواهد بود چرا که باعث می‌شود، تیم‌هایی که به شرایطی خوبی رسیده‌اند در کارشان وقفه ایجاد شود. همین مساله باعث پایین آمدن کیفیت لیگ و افت آن می‌شود. در این تعطیلات سعی می‌کنیم شرایطی به وجود بیاوریم که بازیکنان از آمادگی خارج نشوند و به همین منظور هفته آینده هم یک بازی تدارکاتی با تیم ذوب آهن خواهیم داشت.»


جلالی در پاسخ به این سوال که آیا امسال به دنبال قهرمانی یا کسب سهمیه هستید؟ اظهار کرد: «این موضوعی نیست که الان در مورد آن صحبت کنیم. ما بازی‌های خوبی انجام می‌دهیم و به آینده امیدوار هستیم. فاصله ما با صدر جدول 5 امتیاز است اما می‌توانستیم بهتر هم عمل کنیم. سعی داریم در نیم‌فصل تیم را ترمیم کنیم و رتبه‌مان را در جدول بهتر کنیم.»


سرمربی تیم ساپیا همچنین در خصوص وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد:« در فصل نقل و انتقالات تیم ما تغییرات زیادی ندارد. ما در این فصل بازیکن مازادی نداریم اما درصدد جذب چند بازیکن هستیم که تا چند روز دیگر نام آنها را به باشگاه اعلام خواهم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته