دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان:

دانشجویان به سمت کارآفرینی مبتنی بر فعالیت‌های دانش‌بنیان حرکت کنند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، فرارسیدن 16 آذر که به روز "دانشجو" مزین شده را گرامی داشت و گفت: برای توسعه و خودکفایی کشور، دانشجویان باید به سمت کارآفرینی مبتنی بر فعالیت‌های دانش‌بنیان حرکت کنند.
کد خبر : 53890

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر بابک آل طه با تاکید بر اینکه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی، امکان ادامه تحصیل برای همه جوانان فراهم شده افزود: دانشجویان می‌توانند پویایی و نشاط را به جامعه تزریق کنند.


دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، یاد و خاطره سه شهید دانشجوی رویداد 16 آذر 1332 را گرامی داشت و گفت: 16 آذر، روز آزاداندیشی و نماد بصیرت دانشجویان است.


آل طه، روز دانشجو را روز مقابله با استعمار و ظلم برشمرد و افزود: دانشجویان در توسعه فرهنگ اسلامی-ایرانی نیز نقش بسزایی ایفا کرده‌اند.


وی با توجه به سیاست های دکتر میرزاده، ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر ایجاد شهرک‌های فناوری آزاد (شفا) عنوان کرد: زمینه بسیار مناسبی برای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اسلامی فراهم خواهد شد و امید است دانشجویان از این فرصت استفاده لازم را ببرند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان با بیان اینکه دانشگاه‌ها باید به سمت پژوهش ‌محوری و تولید علم حرکت کنند، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان همواره از فعالیت‌های دانشجویان در حوزه‌های، علمی، پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و دانشجویی حمایت کرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان با تبریک روز "دانشجو" به کلیه دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان، خواستار تلاش و اهتمام بیشتر جهت توسعه و خودکفایی کشور شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته