دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

علی حنطه: اصفهانیان و عنایت بدون مدرک صحبت نکنند/ وزن زیاد داور باعث باخت ما جلوی فولاد شد

سرمربی استقلال اهواز گفت: اگر مشکلات مالی استقلال اهواز برطرف نشود و بازیکنان مدنظر را جذب نکند، نباید به ماندن در لیگ برتر امیدوار بود.
کد خبر : 53820

علی حنطه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص اتفاقات بعد از بازی استقلال اهواز و فولاد خوزستان و حمله هواداران اهوازی به داور مسابقه و صحبت های مطرح شده از سوی عنایت مبنی بر حمله سرمربی استقلال اهواز به داور مسابقه گفت: «آقایان عنایت و اصفهانیان قبل از اینکه اظهار نظر کنند، اول فیلم بازی را ببینند و بعد در مورد مسائل پیش آمده صحبت کنند. آقایان در مورد صحبت هایی که مطرح کردند حتما سند و مدرک بیاورند تا بتوانند حرف‌های خودشان را اثبات کنند. من هیچ برخوردی با داور مسابقه نداشتم و اتفاقا همیشه از جامعه داوری حمایت کرده‌ام.»


وی ادامه داد: «من در کنفرانس بعد از بازی مقابل فولاد به شرایط جسمانی داور اعتراض کردم، چون اعتقاد دارم که داور هم باید مانند بازیکن از نظر وزنی در شرایط مناسب باشد. متاسفانه داور بازی به خاطر وزن زیاد از دقیقه 75 به بعد همه صحنه‌ها را از دور قضاوت می‌کرد و همین عامل باعث شد تا تصمیم اشتباه در مورد تیم ما بگیرد. در واقع وزن زیاد داور باعث باخت ما جلوی فولاد شد. زمانی که یک داور در نتیجه مسابقه تاثیرگذار باشد، احساسات هواداران آن تیم جریحه‌دار می‌شود و طبیعی است در چنین شرایطی عکس العمل‌های غیر قابل کنترل نشان می‌دهند.»


سرمربی تیم استقلال اهواز در مورد نارضایتی بازیکنان این تیم از شرایط مالی باشگاه افزود: «‌مشکلات مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد ولی این مشکلات در استقلال اهواز بیشتر به چشم می‌خورد. بعد از بازی مقابل پرسپولیس جلسه‌ای با مدیران باشگاه داشتم و آنها قول دادند که طی چند روز آینده همه مشکلات حل شود. اگر مشکلات مالی بازیکنان حل نشود و بودجه‌ای برای جذب بازیکنان در نیم فصل دوم در اختیار باشگاه نباشد،‌ نباید به ماندن این تیم در لیگ امیدوار بود.»


حنطه در مورد وضعیت استقلال اهواز در نیم فصل دوم لیگ برتر گفت: «با توجه به مشکلات فراوانی که استقلال اهواز در این فصل داشت، نتوانست نتایج خوبی کسب کند اما ما به دنبال آن هستیم تا در سه بازی باقیمانده تا پایان نیم فصل امتیازات خودمان را دو رقمی کنیم و در نیم فصل دوم نتایج ضعیف خودمان را جبران کنیم و بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته