دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آغاز به کار دبیرخانه دومین کنفرانس ملی روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان

دبیرخانه دومین کنفرانس ملی روان‌شناسی و علوم تربیتی در واحد شادگان آغاز به کارکرده و آماده دریافت مقالات پژوهشگران است.
کد خبر : 53815

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شادگان با توجه به برگزاری موفقیت آمیز نخستین کنفرانس ملی روان‌شناسی و علوم تربیتی در اسفند ۹۳، از آغاز به کار دبیرخانه دومین کنفرانس ملی علوم تربیتی و روان‌شناسی خبر داد.


عبدالکریم البوغبیش که رئیس دومین کنفرانس ملی روانشناختی و علوم تربیتی نیز هم هست، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کنفرانس‌هایی در سطح ملی کمک شایانی به پیشرفت و ارتقای سطح علمی و تبادل علم روز می‌کند.


در ادامه رئیس اداره پژوهش و فناوری و دبیر اجرایی این کنفرانس به تشریح و بیان نکاتی در مورد کنفرانس پرداخت و اظهار کرد: پژوهشگران می‌توانند برای ثبت نام در کنفرانس به آدرس WWW. PES۱۳۹۴. IR مراجعه کنند و پس از ثبت نام اقدام به ارسال مقالات کنند. همچنین استادان برای درخواست شرکت در بخش داوری مقالات می‌توانند با مراجعه به وب سایت در قسمت داوری مقالات ثبت‌نام کنند.


دکتر سید فواد ابراهیمی افزود: در نخستین دوره این کنفرانس در حدود ۳۴۷ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس رسید که از این تعداد ۲۷۷ مقاله پذیرفته شد که از این تعداد ۲۰۰ مقاله به صورت سخنرانی و پوستر در کنفراس ارائه شد. پژوهشگران می‌توانند محورهای همایش، آخرین اخبار،... در وب سایت کنفرانس به نشانی WWW. PES۱۳۹۴. IR مشاهده کنند.


در پایان ابراهیمی تقویم کنفرانس را به شرح زیر اعلام کرد:
تاریخ برگزاری همایش: ۱۳-۱۴ اسفند ۱۳۹۴
آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: ۱ اسفند ۱۳۹۴
آخرین مهلت ثبت نام در همایش: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته