دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1394 - 13:41

وزیر ورزش: از هر نوع بی‌انضباطی در فدراسیون‌ها جلوگیری می‌کنیم

وزیر ورزش وجوانان گفت: قصد داریم ار هر نوع بی انضباطی در هر حوزه ورزش از جمله فدراسیون های ورزشی جلوگیری و اصلاحات لازم را اعمال کنیم.
کد خبر : 53811

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محمود گودرزی در نشست با بازرسان فدراسیون های ورزشی، در مورد نحوه نظم حاکم بر فدراسیون های ورزشی بیان داشت: «قصد داریم ار هر نوع بی‌انضباطی در هر حوزه ورزش از جمله فدراسیون‌ها جلوگیری و اصلاحات لازم را اعمال کنیم. در قضاوت‌ها و گزارش‌هایی که از سوی بازرسان صورت می‌گیرد باید دقت شود که نه اغماض بی مورد صورت گیرد و نه با سوگیری و جهت‌گیری همراه باشد.»
وزیر ورزش و جوانان در ادامه به تراکم نیروی انسانی در فدراسیون‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: «در برخی موارد گزینش نیروهای انسانی در سازمان‌های مذکور منطقی نبوده که باید به دلیل سخت شدن کنترل کمی و کیفی، فدراسیون ها چابک و سبک باشند.»
در ادامه نصرالله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تاکید به این نکته که سلامت سازمانی در گرو عملکرد صحیح مجموعه ناظر است، افزود: علاوه بر اینکه بازرسان نقش تابلو راهنما را در سازمان ها ایفا می کنند، نقش حمایتی و صیانتی از مدیر را نیز بر عهده دارند. باید مراقب بود تا بی انضباطی مالی رخ ندهد و این موضوع در گرو نظارت بیشتر است؛ ما موظف هستیم با نظارت، سازمان تحت پوشش را در راه سلامت ارتقاء بخشیم؛ به عبارتی وظیفه همه بازرسین عدم چشم پوشی از تخلفات احتمالی مالی، اداری، اجرایی و ... برای جلوگیری از نهادینه شدن این معضلات است.»
همچنین در این نشست یکی از بازرسان به نمایندگی از دیگر بازرسان فدراسیون ها، گزارشی از اقدامات صورت گرفته این حوزه درفدراسیون ها به گودرزی ارائه داد و دیگر بازرسان نیز به بیان نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند.


انتهای پیام/

برچسب ها: محمود گودرزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته