دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1394 - 13:23
سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌و‌گو با آنا مطرح کرد

آماده‌باش پایگاه‌های اورژانس استان فارس/ رعایت توصیه‌های ایمنی در هنگام وقوع پس‌لرزه الزامی است

سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه زلزله استان شیراز تاکنون هیچ‌گونه مصدوم و حادثه دیده‌ای به همراه نداشته است به بیان توصیه‌هایی جهت پیشگیری از حوادث احتمالی در پی وقوع پس لرزه‌ها پرداخت.
کد خبر : 53804

مجتبی خالدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی آنا با بیان اینکه زمین لرزه شب گذشته در فراشبند فارس هیچ‌گونه خسارت جانی بر جای نگذاشته است، گفت: پایگاه‌های اورژانس استان فارس آماده‌باش هستند و علاوه بر آن مرکز هدایت عملیات استان نیز به صورت 24 ساعته آماده است تا در صورت بروز هرگونه مشکل سریعا به اورژانس‌ها و نیروهای امدادی استان‌های هم جوار به کمک اطلاع‌رسانی کند.


سخنگوی اورژانس کشور با توجه به وقوع پس لرزه در این استان، گفت: به مردم توصیه می‌شود اگر در هنگام رانندگی متوجه وقوع پس لرزه شدند سریعا وسیله نقلیه را در مکانی امن پارک کرده و سپس به فضای ایمن پناه ببرند.


وی افزود: به خانواده‌ها توصیه می‌شود شماره تماس یکی از بستگان خود را که در شهرهای دیگر ساکن هستند را به همراه داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه سلامت خود را اطلاع دهند زیرا این مساله موجب تاخیر در امدادرسانی افراد دیگر می‌شود.


خالدی خاطرنشان کرد: همچنین برای حفاظت بیشتر از مردم توصیه می‌شود در این شرایط کلاس درس و دانشگاه‌ها در مکان‌های ایمن تشکیل شود و از حضور در ساختمان‌های فرسوده خودداری کنند.


سخنگوی اورژانس کشور گفت: در هنگام بروز مشکل سازمان هلال احمر به برپایی کمپ‌هایی اقدام می‌کند که در این صورت به افراد توصیه می‌شود در این کمپ‌ها حضور داشته باشند زیرا تمام امکانات در این کمپ‌ها فراهم است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته