دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان خبر داد؛ پیشنهاد بانک خاورمیانه برای عاملیت فروش اقساطی مسکن

عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان از پیشنهاد بانک خاورمیانه برای عاملیت طرح پیش فروش اقساطی مسکن خبر داد و گفت: این بانک اعلام کرده که کارمزدی را نیز برای عاملیت فروش اقساطی مسکن دریافت نمی‌کند.
کد خبر : 53771

ایرج رهبر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آنا با بیان اینکه پیشنهاد بانک خاورمیانه برای عاملیت این طرح به شرط تمرکز معاملات در بانک است، افزود: بانک خاوریانه پیشنهاد داد که حلقه واسط میان فروشنده و خریدار در طرح فروش اقساطی مسکن باشد اما در ازای آن تمامی معاملات در این بانک تمرکز یابد.


وی با تاکید بر اینکه بانک خاورمیانه صحبتی از حق کارگزاری نیز نکرده است، تصریح کرد: انجام معاملات در این بانک رسوب مالی را به دنبال خواهد داشت و به همین علت نیز این بانک برای عاملیت این طرح ابراز تمایل کرده است.


رهبر تاکید کرد: انجام معاملات در بانک حجم مالی را افزایش می‌دهد چرا که مشتریان اعتبارات زیادی را وارد بانک می‌کنندو این امر رسوب مالی برای بانک به همراه دارد.


عضو هیات مدیره کانون سراسری انبوه‌سازان بیان کرد: حتی مسکن‌مهر نیز که انتقادات زیادی را به همراه داشت، برای بانک مسکن فرصت مناسبی برای بالا بردن حجم اعتبارات و رسوب مالی بانک بود.


وی عنوان کرد: البته پیشنهاد ما کارگزای بانک مسکن برای عاملیت این طرح بود اما امکان انجام آن از سوی سایر بانک‌ها یا حتی موسسات غیر مالی نیز وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته