دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1394 - 11:12

درایتی: دولت نباید اجازه دهد تندروها هر کاری می‌خواهند انجام دهند

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برای پیشگیری از تکرار اتفاقات به وقوع‌ پیوسته، دولت باید همت بیشتری به خرج دهد و اجازه ندهد تندروها هر کاری می‌خواهند انجام دهند.
کد خبر : 53737

حجت‌الاسلام مصطفی درایتی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به برهم زدن برخی تجمعات اصلاح‌طلبان در آستانه انتخابات اظهار کرد: با وجود اینکه عده‌ای منفعت خود را در تنش می‌دانند، به نظر من نباید به تنش دامن زد.


وی تصریح کرد: این گروه از تندروها می‌دانند در فضای آرام مردم اقبالی به سخنان آنها ندارند به همین جهت سعی می‌کنند با برپاکردن بلوا فضا را آلوده می‌کنند تا چیزی در اختیار خود داشته باشند.


درایتی ادامه داد: اگر همایشی قانونی با رعایت تمامی جوانب و با مجوز برگزار می‌شود، دیگر کسی حق ندارد آن همایش و برنامه را برهم بزند چون باعث ایجاد اخلال می‌شود که در نهایت این اخلال به فضای همدلی در آستانه انتخابات ضربه می‌زند.


وی با اشاره به اینکه «برخی رفتارها، بیانگر موقعیت خاص عده‌ای خاص است»، گفت: نباید به گونه‌ای رفتار شود که مردم فکر کنند عده‌ای به دنبال بهره‌برداری و سوءاستفاده از موقعیت خود هستند؛ از همین رو باید تمامی تلاش‌ها مبتنی بر رعایت قانون اساسی و برگزاری برنامه‌ها با مجوزهای قانونی باشد.


این فعال سیاسی اصلاح‌طلب خاطرنشان کرد: همچنین مسئولان برگزار‌کننده این همایش‌ها باید زمینه‌ای را فراهم کنند تا این اتفاقات نیفتد و آنچه پیش از این اتفاق افتاده است، دیگر تکرار نشود.


انتهای پیام/

برچسب ها: اصلاح طلبان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته