دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در هفته پژوهش

نمایشگاه پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر با توجه به اینکه دانشگاه‌ها باید استادان خود را از لحاظ علمی و پژوهشی بروز کنند از برگزاری نمایشگاه پژوهش در این مرکز دانشگاهی در هفته پژوهش خبر داد.
کد خبر : 53732

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، موسی رئیسی در نشست هم‌اندیشی راهبردی استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز نیکشهر، برگزاری چنین نشست‌هایی را برای هر یک از واحد‌ها و مراکز دانشگاهی ضروری دانست و اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی برگزاری این نشست‌ها درگیر شدن متفکران، استادان و کارکنان با مسائل اساسی و مهم دانشگاه است و در دانشگاه اهدافی وجود دارد که همه باید برای رسیدن و تحقق آن اهداف از هیچ تلاش و کوششی دریغ ننمایند و باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود.


وی با قدردانی و تشکر از اقدامات دکتر میرزاده در راستای توجه به توسعه کیفی آموزش و گسترش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه آزاد از وی به عنوان یکی از بهترین مدیران پس از انقلاب یاد کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌ها انسان سازی و تامین نیروی انسانی متناسب با نظام جمهوری اسلامی است که خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی این وظیفه خطیر را به خوبی انجام داده است.


امام جمعه شهرستان و مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد مرکز نیکشهر نیز با بیان اینکه اربعین به ما درس استقامت می‌دهد و راهپیمایی اربعین روز قدرت اسلام است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه آموزشی و فرهنگی تحولات بنیادی و بزرگی در سطح کشور به وجود آورده است و بخش عظیمی از مشکلات جامعه را حل کرده است.


حجت‌الاسلام احمد لطفیان سرگزی از اقدامات دکتر میرزاده به خاطر گسترش تحصیلات تکمیلی حتی در استان‌هایی مثل استان سیستان و بلوچستان و بها دادن به واحد‌های دانشگاهی در مناطق محروم قدردانی و تشکر کرد و با توجه به حمایت ۸۳ درصد از نمایندگان مجلس از دانشگاه آزاد اظهار کرد: این چنین حمایت‌هایی از طرف نمایندگان ملت بسیار کم‌سابقه بوده و این به معنای موفق بودن این مدیر در دانشگاه است.


وی افزود: امروزه خوشبختانه بهترین امنیت را در شهرستان نیکشهر به برکت دانشگاه آزاد داریم چرا که این امنیت فقط با تانک و توپ به دست نیامده بلکه با فرهنگ سازی و روشنگری فکری و اجتماعی به دست آمده است.


لطفی سرگزی از مسئولان دانشگاه خواست تا همایشی با عنوان نقش دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان نیکشهر را برگزار کنند.


عبدالغفور بیجارزهی معاون آموزشی و دانشجوی مرکز نیکشهر و دیگر استادان و کارکنان هم درباره مسائل مهم و در پیش روی دانشگاه و نیازهایی که درباره گسترش تحصیلات تکمیلی در این دانشگاه احساس می‌شود به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته