دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

حبیب گردانی: سپاهان با بدشانسی از صدر جدول دور شد/ امیدوارم پیش از این از جمع مدعیان دور نشویم

مدافع‌ تیم فوتبال سپاهان گفت: اگر بدشانسی نمی‌آوردیم الان در صدرجدول حضور داشتیم. امیدوارم با پیروزی در هفته‌‌های آینده به جمع مدعیان قهرمانی برگردیم.
کد خبر : 53681

حبیب گردانی در خصوص دیدار این هفته سپاهان با راه‌آهن به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت: «درست است که حریف این هفته‌مان جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی ندارد و در رده‌های پایینی جدول قراردارد اما این موضوع دلیل نمی‌شود که تصور کنیم بازی ساده‌ای داریم و به آسانی پیروز می‌شویم. تمامی دیدارهای ما در رقابت‌های این فصل سخت و دشوار است و مسلما بازی با راه‌آهن هم یکی از بازی‌های مشکل‌مان خواهد بود که قطعا تیم مقابل با انگیزه بالایی بازی خواهد کرد تا با امتیاز به خانه برگردد و جایگاه خود را در جدول بهتر کند.»


وی ادامه داد: «ما هم با توجه به اینکه امتیازات حساسی را در هفته‌های اخیر از دست دادیم حداکثر تلاش‌مان را خواهیم کرد تا با ارائه یک بازی حساب شده و با برنامه 3 امتیاز بازی را کسب کنیم تا بیش از این از جمع مدعیان قهرمانی دور نشویم. ما این فصل به رغم اینکه سعی زیادی کردیم تا در تمامی هفته‌ها موفق شویم اما با بدشانسی‌هایی که آوردیم، موفق نشدیم در بسیاری از دیدارها پیروز شویم. در هر صورت تلاش می‌کنیم تا از این هفته و از دیدار با راه‌آهن امتیازات از دست رفته را جبران کنیم.»


مدافع سپاهان درباره حضور ایگور استیماچ در این تیم گفت: «برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی سرمربی تیم باشد. به عنوان یک بازیکن وظیفه دارم که مسئولیتم را به خوبی در تیم انجام دهم. در زمان فرکی همانند الان که استیماچ سرمربی تیم است سعی کردم به دستورات سرمربی تیم گوش دهم. من بعد هم تمام حواسم به خواسته‌های سرمربی تیم در زمین خواهد بود، کاری که در زمان فرکی هم سعی کردم به درستی انجام دهم.»


گردانی در واکنش به اینکه او و دیگر بازیکنان سپاهان در ترکیب اصلی تیم ملی جایی ندارند و ملی‌پوشان سپاهان در تیم کی‌روش کم شده‌اند در شرایطی که او در دوران حضورش در تراکتورسازی به تیم ملی دعوت شده بود، تصریح کرد: «بالاخره سرمربی تیم ملی سلیقه خاص خودش را دارد و بنا به شیوه‌ای که تیمش را می‌چیند بازیکنانش را از تیم‌های مختلف فرا می‌خواند. ما در طول فصل حداکثر سعی‌مان را کرده‌ایم تا بهترین نتایج را بگیریم و مطمئن باشید اگر بدشانسی نمی‌آوردیم الان در صدر جدول حضور داشتیم. امیدوارم در هفته‌های آینده بتوانیم با ارائه بازی‌های برتر امتیازات بیشتری کسب کنیم تا نظر کی‌روش را بیش از گذشته به تیم‌مان جلب کنیم تا همانند گذشته سپاهان ملی‌پوشان زیادی در تیم ملی داشته باشد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: راه‌آهن سپاهان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته