دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1394 - 14:23

بازدید بیش از 200 دانش آموز مدارس و هنرستان‌های بندرگز از دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی

بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان‌ها و هنرستان‌های شهرستان بندرگز در راستای معرفی دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی از فضاهای آموزشی، پژوهشی و رفاهی این دانشگاه دیدن کردند.
کد خبر : 53618

به گزارش خبرگزاری آنا از بندرگز، مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز گفت: بیش از ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستان و هنرستانهای شهرستان از امکانات دانشگاه از جمله فضاهای آموزشی و پژوهشی همچون کلاس‌ها، آزمایشگاه‌ها، کتابخانه‌ها و کارگاههای تخصصی در ساختمان آموزشی دیدن کردند.


عبدالله سرگلزایی افزود: همچنین در این راستا و برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با امکانات دانشگاه آزاد بندرگز، فضاهای رفاهی و ورزشی از جمله سالن فوتسال، سالن تکواندو، سالن شطرنج سالن آمفی تئا‌تر و سالن جلسات مورد بازدید آنان قرار گرفت.


وی خاطرنشان کرد: این بازدید‌ها بر اساس برنامه‌های از پیش تعیین‌شده توسط روابط عمومی و با هماهنگی معاونت آموزشی پژوهشی برای آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان مدارس مختلف سطح شهر با امکانات دانشگاه انجام می‌گیرد و روند آن در طول سال ادامه خواهد داشت.


سرگلزایی بیان کرد: در سال گذشته در همین رابطه ۱۰ بازدید از سوی مدارس سطح شهر از دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفت که نسبت به سال قبل رشد ۵۰ درصدی داشته است.


مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی بندرگز خاطرنشان کرد: در این بازدید‌ها علاوه بر معرفی دستاوردهای دانشگاه به بازدیدکنندگان برشور و سی دی‌هایی نیز با هدف آشنایی هر چه بیشتر آنان با دانشگاه ارائه می‌شود که حاوی رشته‌ها، معرفی اجمالی و کلی دانشگاه است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته