دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آذر 1394 - 12:45

پلیس تایلند: ۱۰ داعشی از سوریه وارد تایلند شده‌اند

دفتر اطلاعات روسیه به پلیس تایلند درباره حضور ۱۰ فرد مرتبط با گروه داعش به این کشور هشدار داد.
کد خبر : 53574

به‌گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از پایگاه خبری «دارالحیات»، پلیس تایلند روز گذشته (پنج‌شنبه) با انتشار سندی مستند به اطلاعات ارائه‌شده از سوی دستگاه امنیت روسیه اعلام کرد: ۱۰ سوری مرتبط با گروه داعش در ماه اکتبر (مهر) گذشته برای حمله علیه منافع روسیه وارد تایلند شدند.


پلیس تایلند افزود: دفتر اطلاعات روسیه در این سند، درباره موقعیت مکانی برخی اهدافی که ممکن است هدف حمله قرار بگیرند جزئیاتی مطرح کرده است. این مکان‌ها علاوه بر ارتباط با دولت روسیه، به هم‌پیمانان این کشور در مبارزه علیه داعش در سوریه نیز مربوط می‌شود.


از سوی دیگر، دو نفر از افسران عالی‌رتبه پلیس تایلند گفتند: واحدهای نیروی ویژه پلیس تایلند که در امور امنیت ملی فعالیت می‌کنند، سند دیگری را از واحدهای دیگر پلیس دریافت کرده‌اند.


در این سند که بر آن عبارت «فوری» قید شده و مربوط به ۲۷ نوامبر گذشته است، آمده است: اطلاعات ارائه‌شده از سوی روسیه نشان می‌دهد که ۱۰ سوری حدود ۱۵ تا ۳۱ اکتبر وارد تایلند شده‌اند.


جنگنده‌های روسی از ۳۰ سپتامبر حملات هوایی خود به مواضع داعش در سوریه را آغاز کرده‌اند و این حملات در هفته‌های اخیر افزایش یافته است.


انتهای پیام/

برچسب ها: گروه داعش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته