دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1393 - 16:48
لیگ قهرمانان آسیا

پاختاکور 10 نفره نفت را برد/ اولین شکست آسیایی برای شاگردان منصوریان

تیم نفت ایران اولین شکست خود در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد.
کد خبر : 5348

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ تیم‌های پاختاکور ازبستان و نفت ایران در اولین هفته از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15:00 به وقت ایران در ورزشگاه تاشکند به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم میزبان توانست با نتیجه 2بر1 به برتری دست یابد و 2 امتیاز این دیدار را از آن خود کند.


تیم نفت در این بازی با ترکیب همیشگی خود به میدان رفت و البته بازیکنان این تیم با وجود اینکه اولین حضور خود را در لیگ قهرمانان تجربه کردند کار هجومی را در دستور کار خود قرار دادند.


تیم پاختاکور نیز که از امتیاز میزبانی بهره‌مند بود تمام تلاش خود را برای گلزنی به کار گرفت آنها حتی در صحنه‌ای توانستند تیرک افقی دروازه بیرانوند را نیز به لرزه درآورند.


در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.


نیمه دوم با حملات پاختاکور آغاز شد و بازیکنان این تیم بودند که در نهایت توانستند با استفاده از غفلت مدافعان نفت اولین گل بازی را وارد دروازه نماینده کشورمان کنند.


در ادامه نفت به دنبال جبران گل خورده برآمد و حملات خود را به روی دروازه پاختاکور شدت بخشید تا اینکه در صحنه‌ای داور با اعلام خطا بازیکن میزبان را از زمین بازی اخراج کرد.


بعد از این اخراج تیم نفت یکپارچه حمله شد و بازیکنان این تیم توسط علی قربانی گل تساوی را وارد دروازه حریف کردند اما این پایان کار نبود و ازبک‌ها در آخرین دقایق این دیدار توانستند با گلزنی مهاجم خود به گل برتری دست یابند و 3 امتیاز کامل را از آن خود کنند تا نفت ایران اولین شکست آسیایی خود را تجربه کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته