دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1394 - 19:27

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیاهکل با حضور نماینده مسئول بسیج دانشجویی استان، مسئول بسیج دانشجویی شرق گیلان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل، در دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 53401

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل با تشکر از زحمات مسئول بسیج سابق گفت: بسیج و تفکر بسیجی در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزش‌های انقلابی و اسلامی در دوره‌های مختلف انقلاب از قبیل مبارزه با منافقین، دفاع مقدس، سازندگی و محرومیت زدائی، معرفت افزائی و ... نقش موثری داشته و در همین راستا با حضور توام با آرامش در کنار آگاهی و پویایی در دانشگاه، می تواند در جذب، تربیت و هدایت دانشجویان که مدیران آینده این مرز و بوم هستند، موثر باشد.


علیرضا یعقوب نیا با توجه به ایام عزاداری در نزدیکی اربعین حسینی، سیره و سلوک این امام معصوم را چراغ راه همه برشمرد و آرزو کرد که تمامی مسئولین و مردم عزیز ایران اسلامی، در هر قدمی و هر فعالیتی این اسوه بزرگ آزادگی و شهادت را در نظر داشته باشند.


در ادامه علی فتحی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی سیاهکل، با توجه به رهنمود های مقام معظم رهبری و امام راحل(ره) به اهمیت و ارزش والای تفکر بسیجی در تمامی بخش ها پرداخت و بیان کرد: به واسطه پشتیبانی همین بسیجیان است که مسئولان بلند پایه کشور در برخورد با کشور های قدرتمند و سلطه گر، از موضع قدرت ظاهر شده و از حقوق مردم دفاع می کنند.


مریم شکری مسئول بسیج دانشجویی شرق گیلان نیز در این جلسه گفت:یک دانشجوی بسیجی نمونه باید الگوی بارز در زمینه های آموزشی، فرهنگی و ... برای بقیه دانشجویان باشد و با تلاش و تعامل بتواند جذب حداکثری دانشجویان را برای فعالیت های بسیج دانشگاه فراهم آورد و با هماهنگی مسئولان دانشگاه در برگزاری جلسات در بین دانشجویان بصیرت افزایی کند.


در ادامه حسین پورعباس مسئول بازرسی بسیج دانشجویی استان گیلان با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در زمینه بسیج دانشجوئی بیان کرد: بسیجیان لازم است در تمامی عرصه های علمی، ورزشی و فرهنگی از بهترین ها باشند و با توجه ویژه به فعالیت های علمی و ورزشی، فعالیت های جهادی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم و پرهیز از گرایش های سیاسی، با بصیرت در عرصه های مختلف حضور فعال داشته باشند.


در پایان این مراسم از زحمات حبیب اله یگانه مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه تشکر و قدردانی شد و همچنین سعید روشن دل به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی معرفی شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته