دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازیگر «وحشی» باربی می‌شود

ریس ویترسپون بازیگر 40 ساله «وحشی» و «سر به‌راه باش» قصد دارد نقش سازنده عروسک مورد علاقه دختربچه‌ها را بازی کند.
کد خبر : 53385

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، ریس ویترسپون بازیگر آمریکایی قرار است در سمت تهیه‌کننده و بازیگر فیلمی با اقتباس از کتاب «باربی و روث: داستان مشهورترین عروسک و زنی که آن را خلق کرد» (Barbie and Ruth: The Story of the World’s Most Famous Doll and the Woman Who Created Her) عمل کند. این فیلم را پسیفیک استاندارد و بولد فیلمز تولید خواهند کرد.


کتاب «باربی و روث: داستان مشهورترین عروسک و زنی که آن را خلق کرد» را رابین گاربر در سال 2010 در پنجاهمین سالگرد پدید آمدن این شخصیت عروسکی نوشته و منتشر کرده است. به گزارش ددلاین، این کتاب به شخصیت روث هندلر سازنده باربی می پردازد که از دخترش باربارا که با مدل قرار دادن نوزادان عروسک‌های کاغذی می ساخت، برای ساختن شخصیت باربی الهام گرفت.


ریس ویترسپون متولد 1976 در نیو اورلئان است. وی از سال 1991 با «مردی در ماه» وارد حرفه بازیگری سینما و تلویزیون شد و در فیلم‌هایی مانند «انتخابات»، «روانی آمریکایی»، «پلیزنت‌ویل» و «آب برای فیل‌ها» بازی کرد. ویترسپون در سال 2006 برای بازی در فیلم «سر به‌راه باش» برنده جایزه اسکار بازیگر زن نقش اصلی و در سال 2015 برای ایفای نقش یک زن کوه‌پیما در فیلم «وحشی» نامزد اسکار شده است.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب