دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1394 - 18:29
2 خبر؛

اجرای برنامه زنده رادیویی پیاده تا بهشت در دانشگاه آزاد واحد علی‌آباد کتول

چهارمین اجرای رادیو صدای دانشجو ویژه اربعین حسینی (پیاده تا بهشت) در دانشگاه آزاد واحد علی آباد کتول برگزار شد.
کد خبر : 53377

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ویژه برنامه «پیاده تا بهشت» با محوریت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به همت کانون دانشجویی رادیو دفتر فرهنگ اسلامی واحد علی آباد کتول در ضلع غربی دانشکده مدیریت و حسابداری واحد برگزار شد.


کارشناس دفتر فرهنگ اسلامی واحد هدف از اجرای چنین برنامه‌ای را راه‌اندازی و تقویت فعالیت‌های کانون‌های دانشجویی و فرهنگی و ارتقای سطح روحیه نشاط و شادابی در دانشگاه با موضوعات مختلف فرهنگی، هنری و اجتماعی با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل دانشجویان بیان کرد.


دکتر لادن مقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول در این برنامه حضور یافت و به پرسش و پاسخ با دانشجویان پرداخت. همچنین توزیع حلیم نذری و پذیرایی از فوق برنامه های این حرکت زیبای دانشجویی بود.


کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان با عنوان تفکر مثبت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار شد


کانون دانشجویی خیرین و انفاق دفتر فرهنگ اسلامی واحد علی آباد کتول با همکاری مرکز مشاوره واحد، کارگاه آموزشی ویژه دانشجویان با عنوان تفکر مثبت را با سخنرانی اعظم نجار کارشناس ارشد روانشناسی عمومی و حضور پرشور دانشجویان در سالن پرفسور حسابی واحد برگزار کرد.


در این کارگاه به بررسی رویکردهای مختلف روانشناسی مثبت و منفی پرداخته شد و راهکارها و نتایج داشتن تفکر مثبت و منفی و تأثیر آن بر ابعاد زندگی فردی و اجتماعی مورد تبیین قرار گرفت.


کارشناس ارشد روانشناسی عمومی با توجه به سخن امام علی (ع) که فرمودند خوش گمانی باعث کم شدن غم و اندوه می‌شود، افزود: اگر به این نتیجه برسیم که احساس ناخوشایند ما ریشه در افکار غیر منطقی ما دارد بیشتر مراقب افکار خود به ویژه افکار منفی خواهیم بود .


وی افزود: بیشتر مشکلات ارتباطی ما به دلیل آلودگی افکارمنفی است و اگر ما فکر مثبت داشته باشیم کنترل افکار خود را به دست خواهیم گرفت.


در ادامه این کارگاه به روش‌ها و راهکارهای مختلف داشتن تفکرات مثبت و غلبه به افکار منفی پرداخته شد .


در پایان این مراسم از صندوق خیرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول رونمایی شد و به قیدقرعه به افرادی که در کارگاه حضور داشتند هدایا اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته