دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون بهره‌برداری توزیع برق تهران مطرح کرد؛ ضرورت بهره‌برداری سریع از طرح‌های در دست اجرای تهران

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق تهران بر لزوم برنامه‌ریزی منسجم و تسریع در بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرا تاکید کرد.
کد خبر : 53354

به ‌گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، کامبیز ناظریان در نشست پیگیری مصوبات جلسه هماهنگی فوق توزیع که صبح امروز در محل همایش ستاد راهبردی برگزار شد با تاکید بر اینکه تامین برق پایدار برای مشترکان کلان‌شهر تهران یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شرکت است، گفت: انتظار می‌رود با توجه به حساسیت موضوع بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های مناسب طرح‌های فوق توزیع را تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.


در این نشست جزئیات احداث ساختمان کلیدخانه پست فوق توزیع قورخانه، خرید و نصب تجهیزات و احداث خروجی‌های این پست بررسی و مقرر شد تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.


تشریح جزئیات احداث و بهره‌برداری از پست فوق توزیع "آزادگان" از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد معاونت مهندسی و پشتیبانی شرکت درباره احداث ساختمان و برگزاری مناقصه به منظور خرید تجهیزات همکاری‌های لازم را انجام دهند.


در این نشست همچنین گزارش مبسوطی از روند احداث پست فوق توزیع "شربیانی" و کابل تغدیه این پست و همچنین احداث پست فوق توزیع تهرانپارس، پست فوق توزیع لاله و احداث فیدرهای خروجی این پست و همچنین پست فوق توزیع داروپخش ارائه شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته