دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1394 - 13:20
فرمانده هواپیمایی ناجا خبر داد

آمادگی ۱۰۰ درصدی هواپیمایی ناجا/ استقرار ۸ فروند انواع وسایل پروازی در خوزستان و ایلام

فرمانده هواپیمایی نیروی انتظامی از رعایت کامل ایمنی پرواز و آمادگی صد در صدی مجموعه هوا ناجا در مناطق مرزی خبر داد و گفت: کارکنان هوا ناجا تا زمان برگشت تمامی زائران حسینی در خدمت نیروهای راهور، مرزبانی، یگان ویژه، قرارگاه ظفر و تمامی فرماندهان در استان های ایلام و خوزستان است.
کد خبر : 53314

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محمدولی بیرانوند فرمانده هواپیمایی ناجا پیرامون اقدامات هواناجا در مرزهای مهران، شلمچه، چزابه همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین، اظهار کرد: بر اساس نیازمندی‌های استان خوزستان و ایلام حدود 8 فروند انواع وسایل پرنده اعم از 212، 205، 206، جایروپلن، بالگرد 214 در این استان ها مستقر کرده‌ایم.


این مقام انتظامی، اقدامات هواپیمایی نیروی انتظامی را کنترل راه‌ها و مبادی مرزی مهران، شلمچه، چزابه به منظور کنترل ترافیک، گشت‌های امنیتی، انتقال مسئولان کشوری و انتظامی در مرزها، عنوان کرد. با همکاری ترابری محلی، 2 پایگاه موقت برای پروازها در مهران و اهواز ایجاد کرده‌ایم.


وی در ادامه به 66 ساعت پرواز در 64 سورتی اشاره کرد و افزود: پروازها به منظور انتقال فرمانده ناجا، جانشین و تعدادی از وزراء به مناطق مرزی انجام شد.


سردار بیرانوند از رعایت کامل ایمنی پرواز و آمادگی ۱۰۰ درصدی مجموعه هوا ناجا در مناطق مرزی خبر داد و گفت: کارکنان هوا ناجا تا زمان برگشت کلیه زائران حسینی در خدمت نیروهای راهور، مرزبانی، یگان ویژه، قرارگاه ظفر و کلیه فرماندهان در استان‌های ایلام و خوزستان هستند.


وی به ایجاد یک سامانه تصویری با همکاری پلیس راهور اشاره و عنوان کرد: با نصب دوربین بر روی یکی از بالگردها، امکان مشاهده مرزها و تردد زائران عزیز در مرزها و حتی تهران وجود دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته