دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1394 - 13:33
در پنجمین جلسه شورای اداری مالی استان سمنان

میرساردو: مسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی روز به روز هموارتر می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: در دوره مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی و با اجرای طرح تجمیع 1 و 2 ،گسترش رشته‌های تحصیلات تکمیلی رقم خورد و مسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه روز به روز هموارتر می‌شود.
کد خبر : 53306

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست واحد گرمسار و رئیس شورای اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در پنجمین جلسه این شورا که به میزبانی واحد گرمسار برگزار شد با بیان اینکه سلامت ساختار اداری و مالی واحدها دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای است، خواستار برنامه‌ریزی دقیق مالی، کنترل و کاهش هزینه‌های غیرضروری و کار کردن توام با آرامش و پویایی از سوی واحدها شد و بر تعهد، مسئولیت‌پذیری و نظارت مستمر و منطقی معاونین اداری مالی تأکید کرد.


وی با تاکید بر لزوم توجه و دقت در اجرای بخشنامه‌ها گفت: معاونان اداری و مالی باید با تحلیل و بررسی هزینه‌های جاری در حوزه‌های مختلف دانشگاه، روش‌های کاهش هزینه ها را در برنامه‌ریزی‌های خود مدنظر قرار دهند.


در ادامه جلسه معاونان اداری مالی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در خصوص موضوعات مختلف بحث و تبادل نظر کرده و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند.


در پنجمین جلسه شورای اداری مالی استان سمنان که معاونین اداری مالی واحدهای سمنان، دامغان، شاهرود، مهدی شهر و گرمسار حضور داشتند مسائل مربوط به روز و ساعات کاری ایام هفته در واحدها، برخی درخواست های تمدید ماموریت کارکنان به واحد های دیگر، تسهیلات بلند مدت وزارت علوم، تعیین تکلیف حساب‌های فیمابین واحدهای دانشگاهی، برگزاری کارگاه توجیهی قوانین و مقررات مالی برای مدیران و کارشناسان مالی واحدها و آخرین بخشنامه‌های واصله از سازمان مرکزی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته