دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت و گو با آنا

حمید درخشان: بازیکنان مقصر اصلی گل نزدن پرسپولیس هستند/ قهرمانی در لیگ برتر دور از دسترس نیست

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: ضعف پرسپولیس در گل نزدن تقصیر مربی نیست. بازیکنان باید دقت و تمرکزشان را بالا ببرند وگرنه مربی که نمی‌تواند به داخل زمین بیاید و گل بزند.
کد خبر : 53282

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران گفت:« پرسپولیس در نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و با چند موقعیتی که داشت، می‌توانست به گل برسد و کار را تمام کند اما در نیمه دوم افت کرد و نفتی‌ها بر بازی سوار بودند. اگر پرسپولیس درضربه پنالتی به گل می‌رسید شرایط بهتر می‌شد اما متاسفانه طارمی پنالتی را از دست داد. البته ناگفته نماند نفت هم در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت.»


سرمربی سابق پرسپولیس به مشکل گلزنی سرخ پوشان اشاره کرد و گفت:« متاسفانه پرسپولیس در هفته‌های قبل هم این مشکل را داشت و بازیکنان موقعیت های گل را خراب می‌کردند. به نظرم این مساله دیگر به ضعف مربی برنمی‌گردد بلکه بازیکنان مقصر هستند. آنها باید دقت و تمرکزشان را بالا ببرند وگرنه مربی که نمی‌تواند به داخل زمین بیاید و گل بزند.»


درخشان ادامه داد:« مشکل پرسپولیس در گلزنی به تجربه بازیکنان بر‌می‌گردد. بازیکنان جوانی چون طارمی و علیپور به دلیل تجربه کمی که دارند فرصت‌های گلزنی‌شان را از دست می دهند.»


وی همچنین به خراب کردن پنالتی از سوی طارمی اشاره کرد و گفت:« پرسپولیس پنالتی‌زن اول ندارد بنابراین بازیکنان شانس خود را برای زدن پنالتی امتحان می‌کنند که در این میان ممکن است یا به گل برسند یا گاهی پنالتی را از دست بدهند.»


سرمربی سابق پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس و کسب سهمیه آسیایی اظهار کرد: «باتوجه به وضعی که پرسپولیس دارد هیچ چیزی دور از دسترس نیست. روند رشد این تیم را در این چند هفته اخیر به خوبی مشاهده کردیم، بازیکنان توانمندی بالایی دارند و در مسائل تکنیکی سرعت خوبی دارند. اگر پرسپولیس مشکل گلزنی‌اش را حل کند قطعا این تیم می‌تواند سهمیه آسیایی و همچنین قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته