دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 آذر 1394 - 11:22

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با سیدحسن نصرالله دیدار کرد + تصویر

نماینده مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در دیدار با دبیر کل حزب‌الله گفت: ایران تا آخر در مبارزه با تروریسم و مقابله با جریانات افراطی و تکفیری ایستادگی خواهد کرد.
کد خبر : 53258

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل آنا، علی‌اکبر ولایتی که در سفر رسمی به سوریه و لبنان با سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله، دیدار کرد و در خصوص پیروزی‌های اخیر، آخرین وضعیت منطقه‌ای و چشم‌انداز آینده به تبادل‌نظر پرداخت.


در این دیدار که حسین امیرعبداللهیان، معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه و محمد فتحعلی، سفیر جمهوری اسلامی ایران، نیز حضور داشتند، ولایتی به تحولات میدانی منطقه و اقدامات انجام‌ شده اشاره‌ کرد و افزود: تحولات میدانی منطقه و پیروزی‌های اخیر نتیجه پایداری و استقامت جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله، ملت و دولت سوریه، لبنان، عراق و روسیه است و امیدواریم شاهد توفیقات و پیروزی‌های روزافزون باشیم و یقیناً نابودی نقشه‌های شوم توطئه گران و جنایات جریانات افراطی و تکفیری و تروریسم محقق خواهد شد.


در این دیدار، دبیر کل حزب‌الله نیز با خوش‌آمدگویی گزارشی از تحولات منطقه‌ای و میدانی ارائه و در ادامه در زمینه‌های مختلف بحث و تبادل‌نظر صورت پذیرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته