دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تشکیل کارگروه آمایش استانی برای نخستین بار در سطح سما استان خوزستان

دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان از تشکیل کارگروه آمایش استانی برای نخستین بار در سطح سما استان خوزستان خبر داد.
کد خبر : 53221

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مهرداد افشون در نخستین جلسه استانی معاونان دانشگاه و روسای مراکز آموزشی و فرهنگی واحدهای سما استان خوزستان که با حضور روسای مراکز آموزشی و روسای آموزشکده‌های سما استان خوزستان به میزبانی سما واحد ماهشهر برگزار شد از تشکیل کارگروه آمایش استانی برای اولین بار در سطح سما استان خوزستان خبر داد.


دبیر شورای سیاستگذاری سما خوزستان با تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، پست‌ها و مسئولیت‌ها را امانتی دانست که به دست انسان سپرده می‌شوند و باید تلاش شود که این امانت به طور سالم به دست مسئولان بعدی سپرده شود و از زحمات مسئولین قبل از خود در سما اهواز و استان تشکر کرد.


معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز با توجه به ادعیه اسلامی لازمه رسیدن به موفقیت‌های بزرگ را تلاش، کوشش، داشتن برنامه و صبر و شکیبایی دانست و افزود: خوشبختانه با وجود شخصیتی فرهیخته همچون دکترمیرزاده در دانشگاه آزاداسلامی و اعتماد وی به نیروهای بومی استان خوزستان از جمله دکتر علوی فاضل و دکتر زرهانی افق رو به رشد و مثبتی را پیش رو دانشگاه و سما شاهد خواهیم بود.


افشون خواستار اجرای صحیح و مناسب برنامه‌های فرهنگی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی، برگزاری سمینار‌ها و کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی، راه‌اندازی نشریات دانشجویی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نظارت بر نحوه هزینه کرد صحیح بودجه فرهنگی شد

وی با توجه به صحبت‌ها و تاکید‌ زرهانی رئیس سازمان سما، اهداف و برنامه‌های سما در استان خوزستان را توسعه کمی و کیفی مدارس، استفاده از فضاهای بلااستفاده، راه اندازی و تشکیل پردیس‌های آموزشی از ابتدایی تا پایان دوره متوسطه، ایجاد تعامل بیشتر بین روسای واحدهای دانشگاهی و سما، بکارگیری اعضای هیات علمی دانشگاه در مدارس برای افزایش کیفیت، ایجاد رفاه و امنیت شغلی، تکریم ارباب رجوع، استفاده از تبلیغات به منظور معرفی صحیح داشته‌های سما در سطح استان و شهرستان‌ها دانست و از تشکیل کارگروه آمایش استانی برای نخستین بار در سطح سما استان خوزستان خبر داد.


افشون خواستار اجرای صحیح و مناسب برنامه‌های فرهنگی، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، پیاده‌سازی سبک زندگی اسلامی، برگزاری سمینار‌ها و کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی، راه‌اندازی نشریات دانشجویی، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و نظارت بر نحوه هزینه کرد صحیح بودجه فرهنگی شد.


مازیار نوعی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد ماهشهر نیز، استقبال دانشگاه آزاد اسلامی و سما ماهشهر برای میزبانی برنامه‌های استانی را اعلام کرد و به تعامل بسیارخوب واحدهای دانشگاهی با سما پرداخت و این تعامل را در زمینه‌های رشته‌های موجود و استفاده از تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی موثر و مفید دانست.


رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان هم با توجه به سابقه مفید و طولانی افشون انتصاب پست جدید را تبریک گفت و زحمات پرویز عسگری و فریبرز فروتن مسئولان قبلی سما خوزستان را در پیشرفت سما در استان غیرقابل انکار دانست.


دکتر سروش زرین آبادی با توجه به اینکه کار در سما بواسطه وجود مدارس و آموزشکده‌ها به‌صورت همزمان سخت و دشوار است، خط مشی‌ها را در دانشگاه و سما سیستمی و سازمانی دانست و این عامل را در کسب این جایگاه و موفقیت موثر دانسته و خواستار اجرای برنامه‌های فرهنگی و پژوهشی در کنار آموزش شد.


در ادامه جلسه بصورت کنفرانسی و مباحثه‌ای در دو زمان برگزار شد و اعضای حاضر در مورد مسائل و موارد مختلف آموزشکده‌ها و مدارس تصمیماتی اتخاذ کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته