دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

«لانه خرگوش» سه شنبه و چهارشنبه اجرا ندارد

نمایش «لانه خرگوش» به کارگردانی فریبرز کریمی، سه شنبه و چهارشنبه، 10 و 11 آذر اجرایی ندارد و از روز پنجشنبه به اجراهای خود ادامه می‌دهد.
کد خبر : 53204

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اثر، نمایش «لانه خرگوش» نوشته دیوید لیندزی ابر به کارگردانی فریبرز کریمی که در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران به روی صحنه است، سه‌شنبه و چهارشنبه، 10 و 11 آذر به دلیل همزمانی با ایام اربعین اجرایی ندارد و از روز پنجشنبه، 12 آذر، به اجراهای خود ادامه می‌دهد.


این نمایش درباره خانواده‌ای است که 8 ماه است پسر چهار ساله‌شان در اثر تصادف رانندگی مرده است و آنها هنوز مشغول دست و پنجه نرم‌کردن با این ماجرا هستند.


در این نمایش 80 دقیقه ای بازیگرانی همچون شکیبا فدایی، مینا زمان، حسام محمودی، نوشین مسعودیان، سینا بالاهنگ به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین آوا درویشی مدیر اجرایی، طاها سرایی دستیار کارگردان، نیما تبریزی و آرزو خزان بیک طراحان صحنه، نسرین خرمی طراح لباس، سارا بیگدلی شاملو آهنگساز،حسانه فرقانی طراح گریم، پرناز کریمی طراح گرافیک، ملینا آل علی منشی صحنه، نوید آغاز مدیر تبلیغات، امیر پارسائیان مهر به عنوان مدیر روابط عمومی، گروه اجرایی این نمایش را تشکیل می دهند.
«لانه خرگوش» کاری از گروه تئاتر بوهمی است که تا 17 آذر، هر شب ساعت 20 در تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.


این نمایش، پیش از این در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی در سال 92 اجرا شده است. نامزد دریافت جایزه در بخش های کارگردانی، بازیگری زن، طراحی صحنه، طراحی لباس، موسیقی و پوستر افتخارات این نمایش در این دوره از جشنواره است.


انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین تئاتر
ارسال نظر
قالیشویی ادیب