دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1394 - 19:05

رییس ستاد مرکزی اربعین :مرزها بسته نشده است / مسوولیتی در قبال بازداشت افراد بدون ویزا در عراق نخواهیم داشت

رییس ستاد مرکزی اربعین گفت: مرزها بسته نشده است و تنها مرز مهران به دلیل بی نظمی هایی که دیروز و امروز ایجاد شد، ورودی های آن طبق تصمیم مسوولین ستاد استان ایلام و کمیته امنیت انتظامی از سمت دهلران، شهرستان ملکشاهی و ایلام به طرف مهران مسدود شده است.
کد خبر : 53166

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا،ذوالفقاری در نشست فوق العاده ستاد مرکزی اربعین افزود: در عقبه آن هم از کرمانشاه و همدان و استان های عمقی از تردد افراد به سمت مرز مهران جلوگیری می شود چرا که عمده افرادی که به سمت مرز مهران در حرکت بودند افرادی بودند که فاقد ویزا بودند.
وی ادامه داد: متاسفانه افراد بدون ویزا باعث شدند تعدادی از افرادی که دارای ویزا هستند و در این مسیر در حرکت هستند با مشکل مواجه شوند.
ذوالفقاری یادآور شد: به هر حال یک موجی ایجاد شده بود و افراد زیادی بدون داشتن گذرنامه راهی مرز مهران شده بودند؛ بنابراین به ناچار از امروز ظهر این تصمیم عملیاتی شده است و تاکنون این مسیرها به سمت مهران مسدود و از تردد خودرو به آن سمت جلوگیری شده است.
رییس ستاد مرکزی اربعین یادآور شد: مرزهای مهران، چزابه و شلمچه برای کسانی که دارای ویزا هستند هیچ مشکلی از نظر خدمات دهی ندارند.
وی اضافه کرد: اگرچه وزارت کشور عراق و مسوولین آن نسبت به ورود برخی افرادی که فاقد ویزا بودند و با تجمع موجب اختلال در وضعیت کنترل ها شدند اظهار نارضایتی داشتند و در صدد بودند که مرز مهران را یکطرفه ببندند، اما با رایزنی صورت گرفته فعلا این کار انجام نشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اربعین حسینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته