دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رئیس واحد ماهشهر خواستار تاسیس مدارس سما شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر خواستار تاسیس مدارس سما در این شهرستان و همچنین استفاده از استادان حق‌التدریسی دانشگاه در آموزشکده سما برای کنترل نحوه تدریس و تاسیس مدرسه دخترانه از مهر سال آینده شد.
کد خبر : 53114

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر مازیار نوعی در جلسه هماهنگی معاونان و روسای آموزشکده های سما واحدهای استان خوزستان که در محل آموزشکده سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر ماهشهر برگزار شد، گفت: از آموزشکده سما انتظار داریم در مواردی مانند استفاده از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها و امکانات با واحد دانشگاهی خود همکاری کنند و ما نیاز متقابلا آمادگی هرگونه همکاری و تعامل سازنده را در اموری مانند انتقال تجربیات در زمینه بهینه‌سازی و ارائه راه کارهای کاهش هزینه‌ها و کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای با واحد انشگاه آزاد ماهشهر خواهیم داشت.


سپس مهرداد افشون دبیر شورای سیاستگذاری سما استان خوزستان درباره گسترش مدارس سما و تاسیس پردیس‌های دانشگاهی به بحث و گفت‌وگو پرداخت.


در ادامه دکتر سروش زرین آبادی رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان با تشکر از میزبانی بسیار خوب آموزشکده سما و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرماهشهر در مورد کیفیت و گسترش مدارس سما در استان خوزستان، خواستار استفاده از ظرفیت اعضای هیات علمی در آموزشکده‌ها و مدارس سما شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته