دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1394 - 13:12

استعفای نماینده پارلمان اسرائیل به دلیل رسوایی اخلاقی

یک هفته بعد از افشای رسوایی اخلاقی یکی از نمایندگان کنست (پارلمان اسرائیل) از حزب «خانه یهودی»، وی از سمت خود استعفا کرد.
کد خبر : 53063

به‌گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به‌نقل از فارس، روزنامه «جروزالم‌پست» نوشت: دو زن خبرنگار اسرائیلی سه‌شنبه هفته گذشته اعلام کردند، «اینون ماگال» زمانی که سردبیر پایگاه خبری «واللا» بود، به آنها تجاوز کرده است. به‌دنبال شکایت این دو خبرنگار زن،‌ پلیس اسرائیل نیز وارد عمل شد تا اتهامات آنها را بررسی کند.


با وجود این، «ماگال» فردای آن روز (چهارشنبه) با «نفتالی بنت» رهبر حزب «خانه یهودی» که اکنون وزیر آموزش و پرورش اسرائیل است، دیدار کرد و بعد از آن اعلام کرد که از سمت خود استعفا می‌کند.


وی چهارشنبه گذشته در بیانیه‌ای اعلام کرد: من در گذشته رفتاری داشتم که نامناسب بود و قطعا برای جایگاه کنونی که اکنون دارم نیز رفتار نامناسبی بوده است. از صمیم قلب از کسانی که آزارشان دادم عذرخواهی می‌کنم و قصد دارم رفتار خود را اصلاح کنم و از سمت خود به عنوان عضو حزب «خانه یهودی» و نماینده پارلمان استعفا می‌دهم.


«ماگال» امروز دوشنبه به‌ طور رسمی اعلام کرد از سمت خود در کنست استعفا کرده است. وی در نامه‌ای به «نفتالی بنت» نوشت: مطمئن هستم که رفتار من هیچ بُعد جنایی نداشته است با وجود این، درک می‌کنم که برخی از رفتار گذشته من آسیب دیده‌اند.



انتهای پیام/

برچسب ها: رسوایی اخلاقی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته