دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1394 - 13:27

دو طلا، یک نقره و یک برنز رهاورد کاراته‌کاهای دختر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان

دختران دانشجوی کاراته‌کای سمنان با کسب دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز، به مقام نایب قهرمانی مسابقات کاراته دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان دست یافتند.
کد خبر : 53049

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و با شرکت تیم‌هایی از واحدهای دانشگاهی استان سمنان متشکل از گرمسار، سمنان، مهدی‌شهر، دامغان و شاهرود برگزار شد، تیم دانشگاه آزاد اسلامی سمنان توانست با سرپرستی آمنه قربانی و مربیگری انسیه تبیانیان با کسب دو نشان طلا، یک نقره و دو برنز به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد. در این رقابت‌ها دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود مقام اول و مهدی‌شهر نیز مقام سوم را از آن خود کردند.


علی دوستی با ابراز خرسندی از عملکرد تیم سمنان افزود: در پی نمایش خوب و امیدبخش این تیم در این دوره از بازی‌ها به دنبال آن هستیم تا با جبران کمبود بازیکن در وزن ۵۵- بتوانیم جایگاه بهتری را به ارمغان آوریم.


او گفت: خانم‌ها مونا صباغیان در وزن ۶۸- کیلوگرم و سحر خسرو پناه در وزن ۵۰- موفق به کسب مدال طلا و شراره رمضانی در وزن ۶۸+ مدال برنز و در بخش کاتا سحر وحیدپور مدال نقره را از آن خود کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب