دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

دایی: می‌توانستیم با گل‌های بیشتری سیاه‌جامگان را شکست دهیم/ هدف ما کسب سهمیه آسیایی است

مربی تیم صبای قم گفت: اگر مشکلات ابتدای فصل را نداشتیم، الان در صدر جدول لیگ بودیم.
کد خبر : 53025

محمد دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد بازی روز گذشته صبای قم مقابل سیاه جامگان بیان داشت: «در بازی روز گذشته هر دو تیم خوب بازی کردند و موقعیت‌های زیادی روی دروازه ها ایجاد کردند. در مجموع فرصت‌های ما بیشتر از سیاه جامگان بود و می توانستیم با اختلاف بیشتری بازی را ببریم ولی در نهایت با اختلاف یک گل پیروز شدیم.»


دایی در خصوص نتایج خوب صبا در این فصل لیگ برتر فوتبال گفت: «متاسفانه در ابتدای فصل وقت زیادی برای جمع کردن تیم نداشتیم و بدنسازی خوبی را پشت سر نگذاشتیم اما در هفته های اخیر به شرایط ایده‌آل خودمان رسیدیم و امیدواریم با تلاش بازیکنان در نیم فصل دوم، جز مدعیان باشیم.»


مربی تیم صبا در مورد تقویت این تیم در فصل نقل و انتقلات نیم فصل افزود: «با توجه به دیر بسته شدن تیم، در بعضی از پست‌ها به چند بازیکن نیاز داریم که قرار است، کادر فنی لیست بازیکنان مورد نظر را به باشگاه دهد تا مدیریت تیم برای جذب آنها اقدام کند.»


وی در مورد هدف صبا در این فصل لیگ برتر گفت: «در ابتدای فصل با مشکلات زیادی روبرو بودیم و در چند بازی شروع فصل هم نتایج خوبی نگرفتیم. اگر مشکلات شروع فصل نبود، صبا الان در صدر جدول بود. در حال حاضر صحبت در مورد پایان فصل زود است، اما هدف ما این است که بتوانیم در این فصل جز مدعیان باشیم و سهمیه آسیایی را کسب کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته