دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره رأی پرونده استراماچونی؛ قابل برگشت است

باشگاه استقلال پس از محکوم شدن به پرداخت یک‌میلیون و سیصد و‌ پنجاه و نه هزار یورو در حق استراماچونی، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.
کد خبر : 530048
1569165018orlnskil5u.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، باشگاه استقلال محکوم به پرداخت یک میلیون و سیصد و ‌پنجاه و نه هزار یورو در حق استراماچونی شده و برهمین اساس این باشگاه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.


روز گذشته ایمیلی از فیفا به استقلال ارسال شد که طی آن باشگاه به یک میلیون و سیصد و‌پنجاه و نه هزار یورو در حق استراماچونی محکوم شده بود.


بررسی‌های حقوقی نشان می‌دهد متاسفانه بخش مهمی از اسناد مربوط به این پرونده در مرحله دفاع مقدماتی مورد استفاده قرار نگرفته و باشگاه مدارکی در اختیار دارد که ارائه آنها می‌توانست نتیجه دیگری را رقم بزند. با این وجود، این رأی قابل‌برگشت است و باشگاه با تنظیم لایحه‌ای مستدل با پیوست مدارک موجود و‌متقن و ارسال آنها به دادگاه عالی ورزش از حق باشگاه دفاع خواهد کرد تا بتواند رأی را بشکند و مبلغ مورد نظر را کاهش دهد.


در پایان باشگاه استقلال اعلام می‌کند با همه توان جهت احقاق منافع هواداران خود گام برمی‌دارد و مطمئنا با تلاش مدیران استقلال و هواداران دلسوز به همراه تیم حقوقی مبرز و توانمند این پرونده به بهترین شکل ممکن حل خواهد شد.


انتهای پیام/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته