دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد استان هرمزگان:

دانشگاه آزاد اسلامی در تقویت و کیفیت‌بخشی تولیدات داخلی پیشرو بوده است

رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد هرمزگان با اشاره به حرکت عظیم علمی دانشگاه در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی و دانش بنیان در کشور گفت: دانشگاه آزاد همواره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد نظر و تایید رهبری و تقویت و کیفیت بخشی تولیدات داخلی با راه اندازی و حمایت از شرکت های دانش بنیان پیشرو بوده است.
کد خبر : 53002

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس؛ محسن دهقانی در حاشیه بازدید از دستاورد جدید دو عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در اولین نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات لوازم یدکی این شهرستان گفت: تولید و عرضه کنندگان داخلی باید تلاش کنند تا با تقویت و کیفیت بخشیدن محصولات خود، نیاز اصلی جامعه را بر آورده سازند و از میزان وابستگی کشور به محصولات خارجی بکاهند.


این مسئول با تاکید بر گسترش دادن دامنه فعالیت‌های علمی پژوهشی در دانشگاه گفت: دانشگاه باید با نهادینه کردن فرهنگ پژوهش محور و نیاز سنجی جامعه و ارائه ایده و نکته نظرات سازنده، کشور را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهد.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در راستای حمایت و تقویت شرکت‌های دانش بنیان آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده است، افزود: این دانشگاه با ایجاد فضای مناسب با تجهیزات مورد نیاز شرکت‌ها ی دانش بنیان آماده پذیرش افراد خلاق با ایده نو بوده است.



رئیس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: رونمایی از محصولات و تولیدات دانشگاه در نمایشگاه‌های مختلف بیانگر توانایی و ظرفیت بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است که بدون تردید با سیاست‌های جدید مدیریت دانشگاه در عرصه اقتصادی به بالا‌ترین سطح ممکن خواهد رسید.


دهقانی عرضه سیستم هوشمند ردیابی خودرو به عنوان دستاورد جدید اعضای هیات علمی در این نمایشگاه را از نیازهای خودرو‌های داخلی یاد کرد و افزود: این سیستم از دو بخش مجزای دستگاه ردیاب (Tracker) و نرم افزارمدیریت ناوگان که با یکدیگر در ارتباط هستند، تشکیل شده است که دستگاه ردیاب با استفاده از اطلاعات دریافتی از ماهواره‌های GPS، موقعیت مکانی را نمایش داده و با اطلاع دادن وضعیت سنسورهای خود، وضعیت وسیلهٔ نقلیه را توسط یک سیم‌کارت به Server گزارش می‌دهد و در کنار آن نرم افزار مدیریت ناوگان نیز در هر لحظه موقعیت و وضعیت دقیق متحرک‌ها (خودروی شخص) را بر روی نقشه مشخص می‌کند و امکان گزارش گیری و بررسی مسیرهای طی شده توسط آن‌ها را فراهم می‌آورد.


این محصول در اولین نمایشگاه تخصصی خودرو، قطعات لوازم یدکی، صنایع وابسته و بیمه در نمایشگاه بین المللی بندرعباس به معرض دید عموم گذارده شده و برای نصب بر روی خودرو‌های متقاضی همراه با خدمات پس از فروش و ضمانت نامه معتبر انجام می‌گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب