دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد بجنورد منصوب شد

حجت‌الاسلام محمود حق‌به‌جانب در حکمی از سوی رئیس سازمان سما به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد بجنورد منصوب شد.
کد خبر : 52975

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در حکمی از سوی سید احمد زرهانی رئیس سازمان سما، حجت‌الاسلام محمود حق‌به‌جانب به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد بجنورد منصوب شد.


در این حکم آمده است: «بنا به پیشنهاد شماره ۳۸۱/م ر مورخ ۷/۶/۹۴ رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و تصویب کمیته انتصابات سازمان به موجب این ابلاغ جنابعالی به عنوان معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد بجنورد منصوب می‌شوید.
امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بر اساس شرح وظایف مربوط، با هماهنگی ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد متبوع در انجام وظایف محوله در چارچوب مقررات و آیین نامه‌های مصوب و نیل به اهداف سازمان موفق و مؤید باشید.»


حق‌به‌جانب دانشجوی دوره دکتری فقه و مبانی حقوق اسلامی می‌باشد که از سوابق علمی و پژوهشی وی می‌توان استاد رسمی دروس سطح یک حوزهٔ علمیهٔ خراسان، تدریس فقه و اصول در حوزهٔ علمیهٔ جوادالائمه (ع) مشهد، داور مقالات دو همایش هویت ایرانی اسلامی و اعتلای فرهنگی و همایش زن وخانواده در اسلام و ادیان، داور مقالات همایش قرآن در آیینه وحی، مدیر اجرایی پروژه نقشه جامع فرهنگی، ارائه مقاله بررسی حریم خصوصی افراد از دیدگاه فقه و حقوق اسلام در ایران در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی، ارائه مقاله بررسی شرایط عدم ازدواج مجدد از دیدگاه فقه و حقوق اسلامی در دومین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین المللی پژوهش‌های نوین در علوم انسانی، ارائه مقاله در همایش بین المللی با موضوع بررسی اخلاق در فقه وحقوق با رویکردی برنظریات امام علی (ع) و... را نام برد.


وی پیش از این سوابق اجرایی متعددی از جمله معاون فرهنگی و اجتماعی واحد بجنورد، معاون آموزشی حوزهٔ علمیهٔ جوادالائمه (ع) مشهد، عضو کارگروه گسترش فرهنگ عفاف و حجاب منطقه۹ دانشگاه آزاد اسلامی، ناظر و ارزیاب فعالیتهای فرهنگی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی، مربی طرح صالحین بسیج دانشگاه، فرمانده بسیج پایگاه جوادالائمه (ع) تیپ مستقل امام صادق (ع) امور روحانیون و طلاب، مبلغ آموزه‌های اعتقادی و اخلاقی در شهرهای کرمان، بم، فهرج و... داشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته