دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 آذر 1394 - 10:10
دو خبر/

فرماندار ارسنجان: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با راهکارهای علمی به جامعه کمک کند

فرماندار ارسنجان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند با بهره‌گیری از توان بالا و قدرت علمی در حل مشکلات مردم راهکارهای مناسب علمی را بکار گیرد و به جامعه کمک کند ما هم تا آنجا که توان داشته باشیم در خدمت دانشگاه خواهیم بود.
کد خبر : 52974

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در نشست مشترک فرماندار و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان راهکارهای علمی و عملی توسعه و طرح‌های اقتصادی مبتنی بر دانش در شهرستان ارسنجان بررسی شد.


محمدیوسف کاظمی فرماندار شهرستان ارسنجان با تایید طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان این دانشگاه گفت: فرمانداری و تمام نهاد‌ها و ارگان‌های ارسنجان تلاش خواهند کرد که در راه توسعه همه جانبه ارسنجان گام بردارند و از هیچ همایتی دریغ نخواهند کرد.


در این دیدار دکتر محمدمهدی رحیمی رئیس واحد ارسنجان نیز اظهار کرد: توان بالا و پتانسیلهای علمی دانشگاه با امکانات شهرستان می‌تواند راهگشای مسائل اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ارسنجان باشد و طرح‌های قابل اجرا در این شهرستان می‌تواند ارسنجان را به قطب اقتصادی تبدیل کند.


در این جلسه تفاهم‌نامه همکاری در بحث همایش‌های گردشگری با رویکرد ساخت کمپ‌های دائمی و پذیرش توریست‌های داخلی و خارجی با مدیریت دانشگاه، همایش بین‌المللی شهرهای ایمن جهان راه‌اندازی موزه تاریخ مردم‌شناسی اسناد و مدارک به امضای نماینده سیاسی دولت و رئیس دانشگاه ارسنجان رسید.


ارسنجان میزبان رقابتهای شطرنج و پینگ پنگ دختران منطقه یک


دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارسنجان میزبان مسابقات شطرنج و پینگ پنگ دختران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بود.


در این مسابقات که با حضور ورزشکاران دانشگاه‌های ارسنجان، شیراز، مرودشت، سروستان در قالب هفت تیم ورزشی به رقابت پرداختند.


در این رقابت‌ها در شطرنج تیم‌های مرودشت، شیراز بر سکوی اول و دوم و ارسنجان و سروستان مشترکا بر سکوی سوم ایستادند در مسابقات پینگ پنگ تیم‌های شیراز مرودشت و ارسنجان به ترتیب عنوان اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته