دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1399 - 11:19
به همت دانشگاه علوم پزشکی آزاد تهران؛

نشست پرسش و پاسخ درباره رشته‌های مدیریت کسب و کارهای کوچک و MBA برگزار می‌شود

نشست پرسش و پاسخ درباره رشته‌های مدیریت کسب و کارهای کوچک، MBA و مدیریت بازرگانی به همت دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می‌شود.
کد خبر : 529727
637391501349429845_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نشست پرسش و پاسخ درباره رشته‌های مدیریت کسب و کارهای کوچک، MBA و مدیریت بازرگانی به همت مرکز مشاوره امین معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برگزار می‌شود.


در این نشست مجتبی مالکی، مدیر گروه MBA، اقتصاد و مدیریت دارو دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به ارائه توضیحاتی درباره رشته‌های مدیریت کسب و کارهای کوچک، MBA و مدیریت بازرگانی می‌پردازد و همچنین به سؤالات دانشجویان پاسخ می‌دهد.


اگر دانشجویان درباره رشته MBA, مدیریت کسب و کار، کارآفرینی و مدیریت بازرگانی سؤال دارند می‌توانند در این نشست بپرسند. در این جلسه مجازی به موضوع هایی اعم از وظایف یک مدیر کسب و کار، آینده شغلی یا تحصیلی این رشته‌ها و اینکه مدیر کسب و کار موفق چه خصوصیاتی باید داشته باشد، پرداخته می‌شود.


این نشست روز چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 21 در صفحه اینستاگرامی مرکز مشاوره امین دانشگاه به نشانی  Amin_counseling_c به‌صورت زنده برگزار می‌شود.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته