دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1399 - 10:47
در کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی حاصل شد؛

کسب جایزه مقاله برتر توسط دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی رفسنجان

دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی برق قدرت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان جایزه مقاله برتر ششمین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در مهندسی برق، مکانیک و مکاترونیک را کسب کرد.
کد خبر : 529693
930101_156.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رفسنجان، مقاله عذری زین‌الدینی با عنوان «کنترل توان راکتیو در توربین بادی با استفاده از روش‌های حساسیت ولتاژ و کنترل فازی» که با راهنمایی حسام رهبری‌مقام عضو هیئت علمی گروه مهندسی برق این واحد دانشگاهی نگارش شده بود به‌عنوان مقاله برتر در ششمین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در مهندسی برق، مکانیک و مکاترونیک انتخاب شد و جایزه مقاله برتر این کنفرانس را کسب کرد.


حسام رهبری‌مقام در این باره به خبرنگار آنا گفت: عذری زین‌الدینی با معدل کل 19.68 رتبه نخست مقطع کارشناسی ارشد را کسب کرده و اکنون با دفاع از پایان‌نامه خود را با موضوع «کنترل توان راکتیو در توربین بادی» در نخستین دستاورد پژوهشی خود موفق به کسب مقاله برتر شده است.



 عضو هیئت علمی مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان افزود: در حال کار روی مقاله ژورنالی وی هستیم که احتمالاً کار بی‌نظیر دیگری را شاهد خواهیم بود.


به گزارش آنا؛ کمیته علمی ششمین کنفرانس ملی پژوهش‌های کاربردی در مهندسی برق، مکانیک و مکاترونیک در دانشگاه صنعتی مالک اشتر تهران تشکیل شد و برترین مقاله را از بین مقالات پذیرفته‌شده انتخاب کرد.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته