دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1399 - 10:50
دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای خراسان شمالی:

مدرسه ملاک ارزیابی ثروت هر کشور است

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان خراسان شمالی گفت: ملاک ارزیابی ثروت یک کشور، مدرسه‌های آن است.
کد خبر : 529678
IMG_20201111_084722_407.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شیروان، جلسه‌ای با هدف تعامل و همفکری هرچه بیشتر سمای شیروان و بجنورد با حضور حجت‌الاسلام محمود حق‌به‌جانب دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان خراسان شمالی، زهره احمدی مدیر مدرسه‌های سمای بجنورد و مسؤول هماهنگی مدارس استان خراسان شمالی، رییس سمای‌ شیروان، مدیران و همکاران سما برگزار شد.


حجت‌الاسلام محمود حق‌به‌جانب دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای خراسان شمالی در این نشست با تأکید بر اهمیت علم و عالم گفت: ملاک ارزیابی یک کشور، مدرسه‌های آن است.


وی بزرگ‌ترین سرمایه را نیروی انسانی دانست و افزود: به نظر جبران خلیل‌ جبران‌ نابودی تمدن‌ها در گرو بی‌توجهی به خانواده، آموزش و الگوهاست، اگر به هر‌کدام از این سه بی‌توجهی شود به جامعه آسیب وارد می‌شود.


دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای خراسان‌شمالی با قرائت روایتی از امیرالمؤمنین(ع)_ إِنَّ اللَّيلَ وَالنـَّهارَ يَعْمـَلانِ فيـكَ فَاعْمَلْ فيهِما وَ يَأخُذانِ مِنْكَ فَخُذْ مِنْهُما. شب و روز در تو عمل مى‌كنند، تو هم در شب و روز عمل كن، و از تو مى‌گيرند، پس تو هم از آنها بگير- ادامه داد: دنیا با پستی و بلندی می‌گذرد و تنها چیزی که نصیب ما می‌شود رضای خدا در کار ماست، روایت است خداوند بر کسی که در طلب علم  و آموزگار علم است تمام ساکنان زمین، تمام پرنده‌های هوا و ماهی‌های دریا برای او استغفار می‌کنند.


انتهای‌ پیام/۴۱۱۷/4062/


انتهای پیام/

برچسب ها: مدرسه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته