دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 آبان 1399 - 16:44
فروغان در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

کتاب «انسان 250 ساله»؛ منبع مسابقات بزرگ کتابخوانی/ 80 درصد دانشجویان از فعالیت فرهنگی استقبال کرده‌اند

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت پنجم آذر (هفته بسیج مستضعفان) توضیح داد: مقرر شده کتاب «انسان 250 ساله» مقام معظم رهبری منبع این مسابقات باشد.
کد خبر : 529577

محسن فروغان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با تشریح جزئیات فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا اظهار کرد: به‌دلیل کرونا و نبود دانشجویان در دانشگاه مجبور هستیم از طریق فضای مجازی با آنان ارتباط برقرار کنیم.


وی با بیان اینکه در این راستا کانون دانشجویی فضای مجازی را تصویب و راه‌اندازی کردیم، اضافه کرد: معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا ارتباط خود را از طریق uni.azad با دانشجویان تقویت کرده و 80 درصد آنان از فعالیت فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی استقبال کرده‌اند.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار آنا با تأکید بر برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها یادآور شد: در آینده نزدیک با همت بسیج دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی را برگزار خواهیم کرد و موضوع این کرسی‌ها برعهده دانشجویان گذاشته شده است.


فروغان با اشاره به برگزاری مسابقات کتابخوانی به مناسبت پنجم آذر (هفته بسیج مستضعفان) توضیح داد: مقرر شده کتاب «انسان 250 ساله» مقام معظم رهبری منبع این مسابقات باشد.


وی با تشریح برنامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برای کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت افزود: با همکاری بسیج اساتید مقرر شده برای سه خانواده بی‌بضاعت حمام ساخته شود و اگر به هر دلیلی این امر محقق نشد با جمع‌آوری مبلغ به این خانواده‌ها کمک‌رسانی می‌شود.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته